Marcin Prokop nowym ambasadorem marki Head & Shoulders
Zaskoczenie osób widzących szampon przeciwłupieżowy obok prezentera i ich "Nie wiedziałem, że masz łupież” jest równie naturalne, jak jego powtarzająca się z uśmiechem odpowiedź "Bo nie mam” (screen: YouTube/Procter&Gamble CE)
Wystartowała kampania marki Head & Shoulders (P&G). Nowym ambasadorem marki został Marcin Prokop.
Na potrzeby kampanii powstała seria czterech krótkich spotów. Trzy można obejrzeć w telewizji. Czwarty, w którym Marcin Prokop leży w gipsie na łóżku szpitalnym, emitowany będzie wyłącznie w internecie.
Czytaj też: Branża niechętnie mówi o legalności promowania alkoholu w social mediach
Filmy ukazują Marcina Prokopa w różnych sytuacjach, zawsze towarzyszy mu butelka szamponu Head & Shoulders. Zaskoczenie osób widzących szampon przeciwłupieżowy obok prezentera i ich "Nie wiedziałem, że masz łupież” jest równie naturalne, jak jego powtarzająca się z uśmiechem odpowiedź "Bo nie mam”.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media do kampanii planuje i kupuje MediaCom. Działaniami public relations zajmuje się Partner of Promotion.
Ambasadorami Head & Shoulders wcześniej byli m.in. Robert Lewandowski, Anna Lewandowska, Krzysztof Ibisz, Anja Rubik.
Marcin Prokop zaś udzielał swojego wizerunku m.in. takim markom, jak: Nationale-Nederlanden, Warta, Milka, UPC Polska, Pracuj.pl, OPPO, Namysłów, esize.me, Goodyear, Schweppes, Berlinki, Radio Złote Przeboje, Atlas, Play, T- Mobile, Dog Chow, Halls, 5Power, Żubrówka. Reklamował także projekt programu Rozwój Polski Wschodniej.
Czytaj też: Sławomir został ambasadorem Shopee
(AMS, 25.08.2022)