Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Prokop nowym ambasadorem marki Head & Shoulders

Zaskoczenie osób widzących szampon przeciwłupieżowy obok prezentera i ich "Nie wiedziałem, że masz łupież” jest równie naturalne, jak jego powtarzająca się z uśmiechem odpowiedź "Bo nie mam” (screen: YouTube/Procter&Gamble CE)

Wystartowała kampania marki Head & Shoulders (P&G). Nowym ambasadorem marki został Marcin Prokop.

Na potrzeby kampanii powstała seria czterech krótkich spotów. Trzy można obejrzeć w telewizji. Czwarty, w którym Marcin Prokop leży w gipsie na łóżku szpitalnym, emitowany będzie wyłącznie w internecie.

Czytaj też: Branża niechętnie mówi o legalności promowania alkoholu w social mediach

Filmy ukazują Marcina Prokopa w różnych sytuacjach, zawsze towarzyszy mu butelka szamponu Head & Shoulders. Zaskoczenie osób widzących szampon przeciwłupieżowy obok prezentera i ich "Nie wiedziałem, że masz łupież” jest równie naturalne, jak jego powtarzająca się z uśmiechem odpowiedź "Bo nie mam”.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media do kampanii planuje i kupuje MediaCom. Działaniami public relations zajmuje się Partner of Promotion.

Ambasadorami  Head & Shoulders wcześniej byli m.in. Robert Lewandowski, Anna Lewandowska, Krzysztof Ibisz, Anja Rubik.

Marcin Prokop zaś udzielał swojego wizerunku m.in. takim markom, jak: Nationale-Nederlanden, Warta, Milka, UPC Polska, Pracuj.pl, OPPO, Namysłów, esize.me, Goodyear, Schweppes, Berlinki, Radio Złote Przeboje, Atlas, Play, T- Mobile, Dog Chow, Halls, 5Power, Żubrówka. Reklamował także projekt programu Rozwój Polski Wschodniej.

Czytaj też: Sławomir został ambasadorem Shopee

(AMS, 25.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.