Anna i Robert Lewandowscy w kampanii sieci Lidl

Szczegóły akcji mają zostać ogłoszone podczas konferencji 30 września (fot. materiały prasowe)
Lidl Polska zapowiada, że 5 września wystartuje z ogólnopolską akcją, która pomoże najmłodszym rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania.
Do udziału w kampanii sieć zaprosiła gwiazdę piłki nożnej – Roberta Lewandowskiego, a także jego żonę Annę Lewandowską. Szczegóły akcji mają zostać ogłoszone podczas konferencji 30 września.
Czytaj też: Dla tych, którzy się lubią. Kaufland promuje markę własną i "ciałopozytywność"
Wiodącą agencją reklamową obsługującą Lidla od prawie 12 lat jest GPD, która zajmuje się realizacjami z zakresu ATL, BTL i digitalu. Za influencer marketing odpowiada LiquidThread, za wsparcie moderacyjne w mediach społecznościowych – They.
(AMS, 22.08.2022)
