Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna i Robert Lewandowscy w kampanii sieci Lidl

Szczegóły akcji mają zostać ogłoszone podczas konferencji 30 września (fot. materiały prasowe)

Lidl Polska zapowiada, że 5 września wystartuje z ogólnopolską akcją, która pomoże najmłodszym rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania.

Do udziału w kampanii sieć zaprosiła gwiazdę piłki nożnej – Roberta Lewandowskiego, a także jego żonę Annę Lewandowską. Szczegóły akcji mają zostać ogłoszone podczas konferencji 30 września.

Czytaj też: Dla tych, którzy się lubią. Kaufland promuje markę własną i "ciałopozytywność"

Wiodącą agencją reklamową obsługującą Lidla od prawie 12 lat jest GPD, która zajmuje się realizacjami z zakresu ATL, BTL i digitalu. Za influencer marketing odpowiada LiquidThread, za wsparcie moderacyjne w mediach społecznościowych – They.

(AMS, 22.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.