Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: film

Dział: KINO

Dodano: Sierpień 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix i "Kolejne 365 dni" z premierą w Nowym Jorku. Recenzje miażdżące. "Tylko dla masochistów"

Popularny amerykański serwis nazwał film kretyńskim i uznał, że aby go oglądać trzeba być masochistą (screen: Variety.com)

W piątek na platformie Netflix zadebiutowała trzecia część ekranizacji trylogii Blanki Lipińskiej – "Kolejne 365 dni". Premiera odbyła się w Nowym Jorku. Od razu do pracy wzięli się też krytycy. Tak jak przy okazji poprzednich części, recenzje są miażdżące.

W kinie The Paris Theatre na Manhattanie pojawili się odtwórcy głównych ról – Anna Maria Sieklucka, Michele Morrone oraz Simone Sussina, a także autorka książek, na których podstawie nakręcono filmy – Blanka Lipińska.

Pozytywnych recenzji "Kolejnych 365 dni" brak

Morrone wziął następnie udział w cyklu spotkań w amerykańskich stacjach telewizyjnych. Był gościem stacji Fox News 5 oraz prestiżowego porannego programu telewizji ABC – "Good morning America".

Czytaj też: TVN 24: Piotr Kraśko przebywa na zwolnieniu lekarskim

Nie ma na razie danych odnośnie oglądalności, ale z pewnością wyniki będą nie gorsze, niż w przypadku drugiej części. Po debiucie na Netflixie 27 kwietnia, w pierwszym tygodniu wyświetlania "365 dni. Ten dzień" stał się najpopularniejszym tytułem platformy w 84 krajach.

Internetowi recenzenci zwykle zajmują się filmami przynajmniej dzień po premierze. W tym przypadku film został omówiony już godzinę po zakończeniu pierwszej możliwej projekcji na Netflixie. Tytułem zajęły się uznane zagraniczne media. Nigdzie nie udało się znaleźć pozytywnej recenzji.

Serwis Variety.com w tytule zawarł słowa "Tylko dla masochistów". W pierwszych zdaniach autorka napisała, iż widzowie właśnie dostali trzecią rundę kretyńskiego polskiego festynu Netflixa.

Czytaj też: Seria pomyłek Babiarza. TVP Sport nie wyciąga wniosków z błędów

(MAC, 22.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.