Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Morawiecki, Duda i Dworczyk najbardziej medialni w 2021 roku. Pierwsza kobieta dopiero na 25. miejscu

W czołowej dwudziestce znalazło się aż 10 członków PiS (fot. Wojciech Olkusnik, Piotr Molecki, Jakub Kamiński / East News)

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów w 2021 roku najpopularniejszymi w mediach politykami w Polsce byli Mateusz Morawiecki, Andrzej Duda oraz Michał Dworczyk. W czołowej dwudziestce nie znalazła się żadna kobieta.

W 2021 roku najbardziej widoczny w mediach był premier Mateusz Morawiecki, który w badanym okresie był cytowany 165 tys. razy, a dotarcie jego wypowiedzi wyniosło 4,5 mld kontaktów.

Czytaj też: Maile Dworczyka: Morawiecki planował propagandową kampanię wokół lex TVN

Andrzej Duda był obecny w mediach ponad 67 tys. razy, a jego wypowiedzi pozwoliły na 2,3 mld kontaktów z odbiorcami. Michał Dworczyk, szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, może pochwalić się 64 tys. wystąpień, które dotyczyły głównie epidemii koronawirusa.

Dziesięciu polityków PiS, trzech PO

W czołowej dwudziestce znalazło się aż 10 członków PiS, a jedynie trzech przedstawicieli Platformy Obywatelskiej, w tym Donald Tusk, którego 39 tys. wypowiedzi pozwoliło mu stać się szóstym najbardziej medialnym politykiem w 2021 roku.

Press

W pierwszej dwudziestce znalazło się jedynie trzech przedstawicieli Platformy Obywatelskiej (fot. IMM)

Wśród najpopularniejszych polityków nie znalazła się za to żadna kobieta. Dopiero 25. była Marlena Maląg, minister rodziny, pracy i polityki społecznej.

Czytaj też: TVP nie zamierza ujawnić badań oglądalności, którymi chwalił się Jacek Kurski

Badanie IMM wskazało również, że najpopularniejszym medium wśród polityków jest Twitter. Od 1 lipca do 31 grudnia przedstawiciele polskiej polityki opublikowali aż 190 tys. tweetów oraz retweetów — każdego dnia pojawiało się średnio tysiąc nowych wpisów.

Najaktywniejsza na Twitterze była posłanka Anna Milczanowska, która publikowała średnio 75 informacji dziennie. Wśród polityków i polityczek opozycji prym wiedli Adam Szejnfeld (70 postów dziennie) i Anna  Żukowska (60 postów dziennie).

Czytaj też: O. Ludwik Wiśniewski w liście do Jarosława Kaczyńskiego: TVP zatruwa duszę narodu

(KAP, 21.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.