Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meta rusza z kampanią My Kind of Place w Polsce

Kampania będzie prowadzona na Facebooku i Instagramie (fot. Unplash)

Meta uruchomiła kampanię reklamową pod nazwą "My Kind of Place", która ma przypominać użytkownikom o dostępnych narzędziach na Facebooku i Instagramie, które mogą być wykorzystywane do zadbania o ich bezpieczeństwo.

Na potrzeby promocji powstała seria filmów, które przedstawiają sześć narzędzi bezpieczeństwa w strukturze Meta. Wideo zostały przygotowane przez Loulou João, belgijską twórczynię wykorzystującą animacje 3D. Postacie występujące w kampanii przeżywają przygody związane z bezpieczeństwem i kontrolowaniem swojej obecności w internecie. Na potrzeby polskiej odsłony kampanii firma nawiązała współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę.

Czytaj też: AMS zrywa umowę z Tygodnikiem Nie i nie wywiesi billboardu pod siedzibą PiS

W działaniach promocyjnych promowane są następujące funkcje: ukryte słowa (pozwalające na ukrywanie słów, których użytkownik nie chce widzieć na swoim feedzie), kontrola nad komentarzami (użytkownik kontroluje, kto się z nim kontaktuje), dzienny limit (narzędzie dla użytkowników Instagrama, które przypomina im, aby zrobić przerwę od aplikacji), ograniczanie (funkcja pozwalająca stworzyć listę osób, z którymi użytkownik nie chce dzielić się treściami) i twoja aktywność (pozwalająca na zarządzanie publikowanymi treściami). 

Kampania będzie prowadzona na wszystkich aplikacjach Mety.

Czytaj też: „Ogarnij po swojemu”. Allegro startuje z kampanią skierowaną do pokolenia Z

(KAP, 18.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.