Meta rusza z kampanią My Kind of Place w Polsce
Kampania będzie prowadzona na Facebooku i Instagramie (fot. Unplash)
Meta uruchomiła kampanię reklamową pod nazwą "My Kind of Place", która ma przypominać użytkownikom o dostępnych narzędziach na Facebooku i Instagramie, które mogą być wykorzystywane do zadbania o ich bezpieczeństwo.
Na potrzeby promocji powstała seria filmów, które przedstawiają sześć narzędzi bezpieczeństwa w strukturze Meta. Wideo zostały przygotowane przez Loulou João, belgijską twórczynię wykorzystującą animacje 3D. Postacie występujące w kampanii przeżywają przygody związane z bezpieczeństwem i kontrolowaniem swojej obecności w internecie. Na potrzeby polskiej odsłony kampanii firma nawiązała współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę.
Czytaj też: AMS zrywa umowę z Tygodnikiem Nie i nie wywiesi billboardu pod siedzibą PiS
W działaniach promocyjnych promowane są następujące funkcje: ukryte słowa (pozwalające na ukrywanie słów, których użytkownik nie chce widzieć na swoim feedzie), kontrola nad komentarzami (użytkownik kontroluje, kto się z nim kontaktuje), dzienny limit (narzędzie dla użytkowników Instagrama, które przypomina im, aby zrobić przerwę od aplikacji), ograniczanie (funkcja pozwalająca stworzyć listę osób, z którymi użytkownik nie chce dzielić się treściami) i twoja aktywność (pozwalająca na zarządzanie publikowanymi treściami).
Kampania będzie prowadzona na wszystkich aplikacjach Mety.
Czytaj też: „Ogarnij po swojemu”. Allegro startuje z kampanią skierowaną do pokolenia Z
(KAP, 18.08.2022)