TVN24 najpopularniejszym medialnym profilem na Facebooku w lipcu. Zaskakuje drugie miejsce
![](/images/contents/photo_72234_1660309300_big.jpg)
Zajmujący pierwsze miejsce profil TVN24 wygenerował 1,8 mln interakcji i znów był najaktywniejszym profilem w zestawieniu (screen: Facebook/tvn24pl)
TVN24, za nim Goniec.pl, a na trzecim miejscu FAKT24.pl – to czołówka zestawienia facebookowej popularności polskich mediów w lipcu br.
Czołówka lipcowego rankingu popularności mediów na Facebooku prowadzonego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznych nie zmieniła się znacząco w stosunku do czerwca. Nowością jest sytuacja serwisu Goniec.pl, który z 1,6 mln interakcji wypchnął z drugiego miejsca TVP Sport, przeskakując aż o osiem miejsc w górę.
Czytaj też: W lipcu najczęściej cytowane były: Wirtualna Polska, Onet i "Rzeczpospolita"
Zajmujący pierwsze miejsce profil TVN24 wygenerował 1,8 mln interakcji i znów był najaktywniejszym profilem w zestawieniu (2,2 tys. opublikowanych postów). Profil FAKT24.pl wygenerował 1,4 mln interakcji.
W lipcu najwięcej obserwujących – 124 tys. – uzyskał Goniec.pl. Serwis ten zebrał też najwięcej komentarzy i udostępnień (odpowiednio 498 tys. i 187 tys.). Przybyło też obserwujących profilom Bądźmy Razem. TVP (6,7 tys.), TVP Sport (3,3 tys.), Tygodnika NIE (3,1 tys.) i FAKT24.pl (2,7 tys.). Najwięcej reakcji w lipcu uzyskał profil TVP Sport. (691 tys.).
Największy spadek w rankingu zaliczył profil Onet Wiadomości, który znalazł się na 15. miejscu (był na piątym). Główny profil Onetu spadł o jedno miejsce (z piątego na szóste). Z dziewiątego na dziesiąte miejsce spadły też WP Wiadomości. Poza pierwszą piętnastką publikowaną przez IBIMS znalazły się Newsner Polska, Eurosport Polska i Przegląd Sportowy.
Czytaj też: "Fakty" najchętniej oglądanym programem informacyjnym w lipcu
Najpopularniejszym lipcowym postem opublikowanym na profilu mediów okazał się post na temat śmierci Andrzeja Leppera, opublikowany przez Goniec.pl. Zebrał on 82 tys. interakcji, miał również najwięcej polubień (44 tys.) i udostępnień (27 tys.). Na drugim miejscu z 56 tys. interakcji znalazł się post profilu TVP – Bądźmy razem. TVP, na temat Wakacyjnej Trasy Dwójki i koncertu zespołu Masters. Miejsce trzecie zajął post na stronie Epoznan.pl poświęcony demonstracji mieszkańców Kórnika w czasie wizyty Jarosława Kaczyńskiego, który miał 52 tys. interakcji. Ten post miał też najwięcej, bo 12 tys. komentarzy.
![Press](/images/contents_blocks/photo_167809_1660309165_big.jpg)
Najpopularniejszym lipcowym postem opublikowanym na profilu mediów okazał się post na temat śmierci Andrzeja Leppera, opublikowany przez Goniec.pl. Czołówka zestawienia to TVN24, Goniec.pl i Fakt24.pl
IBIMS jest warszawską spółką prowadzącą badania w zakresie skutecznego dotarcia do odbiorców w kanałach social media i internecie. Zajmuje się analizą sentymentu i emocji w zakresie społecznych oddziaływań.
Czytaj też: Jan Pospieszalski wrócił do marki "Warto rozmawiać", ale TVP nie chce z nim współpracować
(PAR, 12.08.2022)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)