Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Elon Musk żąda nazwisk pracowników Twittera obliczających liczbę kont

Imperium Muska kontratakuje (fot. Wikimedia Commons/NASA Kennedy)

Zespół prawny Elona Muska domaga się, aby Twitter przekazał nazwiska pracowników odpowiedzialnych za obliczanie, jaki procent użytkowników serwisu społecznościowego stanowią fałszywe konta i spam.

Fałszywe konta stały się podstawą taktyki Muska w konfrontacji z Twitterem. Po pozwie z 17 października strony spotkają się w sądzie.

Czytaj też: Elon Musk sprzedał akcje Tesli za 7 mld dol. i jest gotowy na walkę z Twitterem

Twitter domaga się dokończenia transakcji kupna za 44 mld dol., ewentualnie wypłaty odszkodowania za odstąpienie od umowy przez miliardera. Musk nieustannie twierdzi, że zerwał umowę, ponieważ był oszukiwany. Według niego fałszywe konta stanowią ponad 20 proc. wszystkich zarejestrowanych w serwisie. Według firmy – niecałe 5 proc.

Twitter nigdy nie ujawnił dokładnych metod, dzięki którym weryfikował liczbę kont. Teraz Musk domaga się podania przez koncern nazwisk pracowników zatrudnionych do ustalenia wyników. 

W liście złożonym w sądzie amerykańskiego stanu Delaware prawnicy Muska poprosili sędziego nadzorującego sprawę o zmuszenie Twittera do przekazania danych tych osób, aby można było je przesłuchać.

Czytaj też: Były pracownik Twittera uznany za winnego szpiegostwa na rzecz Arabii Saudyjskiej

(MAC, 12.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.