Netflix, HBO Max i Disney+ najpopularniejszymi serwisami VoD
W lipcu serwis Netflixa odwiedziło 12,54 mln użytkowników (fot. Unsplash.com)
W lipcu Netflix – mimo straty liczby użytkowników – wciąż był najchętniej odwiedzanym przez Polaków serwisem VoD, tam też internauci spędzają najwięcej czasu. Prime Video Amazona awansowało o cztery pozycje, wyprzedzając m.in. Playera i Cda.pl.
Jak wynika z danych Mediapanel, w lipcu serwis Netflixa odwiedziło 12,54 mln użytkowników (spadek o 7,19 proc.).
Czytaj też: RMF FM liderem we wszystkich dużych miastach z wyjątkiem jednego. Dlaczego go nie zdobyło?
Dalej znalazły się:
- HBO Max – 4,29 mln (spadek o 2,94 proc.),
- Disney + – 4,22 mln (wzrost o 14,40 proc.),
- Prime Video – 2,99 mln (wzrost o 30,45 proc.),
- Cda.pl – 2,68 mln (wzrost o 5,83 proc.),
- Player – 2,45 mln (spadek o 22,63 proc.),
- Canal Plus – 2,37 mln (spadek o 1,65 proc.),
- TVP – 2,13 mln (spadek o 13,38 proc.),
- WP.pl – 1,86 mln (spadek o 8,87 proc.),
- Viaplay – 1,18 mln (wzrost o 14,90 proc.)
Najwięcej czasu internauci spędzili, oglądając Netflixa – 6 godz. 3 min.
Czytaj też: W lipcu Onet wyprzedza WP, obejmuje pozycję lidera w zestawieniu stron głównych
Kolejne były:
- TVP – 3 godz. 55 min,
- Disney + – 3 godz. 36 min,
- Player – 2 godz. 21 min,
- Canal Plus – 2 godz. 18 min,
- HBO Max – 1 godz. 37 min.
Tylko serwisy VoD Wirtualnej Polski i Player.pl są audytowane. Wyniki reszty serwisów są estymowane.
Czytaj też: Aktywiści zapowiadają prywatny akt oskarżenia wobec Jarosława Jakimowicza z TVP
(BAE, 08.08.2022)