TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix, HBO Max i Disney+ najpopularniejszymi serwisami VoD

W lipcu serwis Netflixa odwiedziło 12,54 mln użytkowników (fot. Unsplash.com)

W lipcu Netflix – mimo straty liczby użytkowników – wciąż był najchętniej odwiedzanym przez Polaków serwisem VoD, tam też internauci spędzają najwięcej czasu. Prime Video Amazona awansowało o cztery pozycje, wyprzedzając m.in. Playera i Cda.pl.

Jak wynika z danych Mediapanel, w lipcu serwis Netflixa odwiedziło 12,54 mln użytkowników (spadek o 7,19 proc.).

Czytaj też: RMF FM liderem we wszystkich dużych miastach z wyjątkiem jednego. Dlaczego go nie zdobyło?

Dalej znalazły się:

  • HBO Max – 4,29 mln (spadek o 2,94 proc.),
  • Disney + – 4,22 mln (wzrost o 14,40 proc.),
  • Prime Video – 2,99 mln (wzrost o 30,45 proc.),
  • Cda.pl – 2,68 mln (wzrost o 5,83 proc.),
  • Player – 2,45 mln (spadek o 22,63 proc.),
  • Canal Plus – 2,37 mln (spadek o 1,65 proc.),
  • TVP – 2,13 mln (spadek o 13,38 proc.),
  • WP.pl – 1,86 mln (spadek o 8,87 proc.),
  • Viaplay – 1,18 mln (wzrost o 14,90 proc.)

Najwięcej czasu internauci spędzili, oglądając Netflixa – 6 godz. 3 min.

Czytaj też: W lipcu Onet wyprzedza WP, obejmuje pozycję lidera w zestawieniu stron głównych

Kolejne były:

  • TVP – 3 godz. 55 min,
  • Disney + – 3 godz. 36 min,
  • Player – 2 godz. 21 min,
  • Canal Plus – 2 godz. 18 min,
  • HBO Max – 1 godz. 37 min.

Tylko serwisy VoD Wirtualnej Polski i Player.pl są audytowane. Wyniki reszty serwisów są estymowane.

Czytaj też: Aktywiści zapowiadają prywatny akt oskarżenia wobec Jarosława Jakimowicza z TVP

(BAE, 08.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.