Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lipcu Onet wyprzedza WP, obejmuje pozycję lidera w zestawieniu stron głównych

W lipcu stronę główną Onet.pl odwiedziło 9,45 mln użytkowników (screen: Onet.pl)

W lipcu strona główna Onet.pl była najchętniej odwiedzana przez internautów. Dotychczasowy lider – Wp.pl – spadł na drugą pozycję. Se.pl przed Radiozet.pl.

Jak wynika z danych Mediapanelu, w lipcu stronę główną Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 9,45 mln użytkowników (wzrost o 9,79 proc. w porównaniu z czerwcu 2022).

Dalej znalazły się:

  • Wp.pl (Wirtualna Polska Holding) – 8,38 mln (spadek o 2,70 proc.),
  • Interia.pl (Grupa Polsat-Interia) – 4,90 mln (spadek o 3,31 proc.),
  • Gazeta.pl (Agora) – 3,82 mln (wzrost o 4,19 proc.),
  • O2.pl (Wirtualna Polska Holding) – 2,34 mln (wzrost o 3,48 proc.),
  • Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 1,46 mln (wzrost o 20,16 proc.),
  • Se.pl (Grupa ZPR Media) – 0,63 mln (wzrost o 14,97 proc.),
  • Radiozet.pl (Eurozet) – 0,57 mln (spadek o 33,07 proc.),
  • Natemat.pl (Grupa NaTemat) – 0,41 mln (wzrost o 9,22 proc.)
  • Wprost.pl (PMPG Polskie Media) – 0,30 mln (wzrost o 5,34 proc.).

Czytaj też: Marcin Bartnicki trzecim zastępcą redaktora naczelnego Wirtualnej Polski

W lipcu internauci najwięcej czasu spędzali na stronie głównej Wp.pl – 56 min. Dalej były Onet.pl – 45 min, Interia.pl – 34 min, Gazeta.pl – 23 min i Fakt.pl – 9 min.

Powyższe wyniki dotyczące stron głównych serwisów i portali były audytowane.

(BAE, 05.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.