Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Bartnicki trzecim zastępcą redaktora naczelnego Wirtualnej Polski

Marcin Bartnicki będzie odpowiadał za rozwój serwisów technologicznych, zdrowotnych, show-biznesowych oraz ukraińskojęzycznej redakcji vPolshchi.pl (fot. materiały prasowe)

Marcin Bartnicki, szef obszaru Technologie w redakcji Wirtualnej Polski (Wirtualna Polska Media), awansował na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego.

Marcin Bartnicki będzie odpowiadał za rozwój oraz strategię serwisów technologicznych, zdrowotnych i show-biznesowych oraz ukraińskojęzycznej redakcji vPolshchi.pl. Szefowie wymienionych serwisów będą bezpośrednio raportować do niego.

Czytaj też: Piotr Szostak przechodzi z "Gazety Wyborczej" do Tvn24.pl

W redakcji Wirtualnej Polski jest teraz trzech zastępców redaktora naczelnego, którym bez zmian jest Piotr Mieśnik. Oprócz Marcina Bartnickiego są to Paweł Kapusta i Jacek Amsterdamski. Podlegają im szefowie poszczególnych redakcji. Dodatkowo do redaktora naczelnego raportują dyrektorka operacyjna Sylwia Kupracz, head of content WP Michał Gąsior oraz dyrektor publishing growth Kamil Karnowski.

Marcin Bartnicki z Wirtualną Polską związany jest od marca 2021 roku. Wcześniej pracował już w redakcji w latach 2010-2016. Karierę zawodową zaczynał w dziennikach i tygodnikach lokalnych, był też szefem zespołu komunikacji i marketingu Instytutu Badań Edukacyjnych oraz szefem marketingu Centrum Oceny Technologii, jednostki działającej w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz.

Czytaj też: Leroy Merlin najbardziej aktywny reklamowo w TVN

(BAE, 05.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.