Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Bartnicki trzecim zastępcą redaktora naczelnego Wirtualnej Polski

Marcin Bartnicki będzie odpowiadał za rozwój serwisów technologicznych, zdrowotnych, show-biznesowych oraz ukraińskojęzycznej redakcji vPolshchi.pl (fot. materiały prasowe)

Marcin Bartnicki, szef obszaru Technologie w redakcji Wirtualnej Polski (Wirtualna Polska Media), awansował na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego.

Marcin Bartnicki będzie odpowiadał za rozwój oraz strategię serwisów technologicznych, zdrowotnych i show-biznesowych oraz ukraińskojęzycznej redakcji vPolshchi.pl. Szefowie wymienionych serwisów będą bezpośrednio raportować do niego.

Czytaj też: Piotr Szostak przechodzi z "Gazety Wyborczej" do Tvn24.pl

W redakcji Wirtualnej Polski jest teraz trzech zastępców redaktora naczelnego, którym bez zmian jest Piotr Mieśnik. Oprócz Marcina Bartnickiego są to Paweł Kapusta i Jacek Amsterdamski. Podlegają im szefowie poszczególnych redakcji. Dodatkowo do redaktora naczelnego raportują dyrektorka operacyjna Sylwia Kupracz, head of content WP Michał Gąsior oraz dyrektor publishing growth Kamil Karnowski.

Marcin Bartnicki z Wirtualną Polską związany jest od marca 2021 roku. Wcześniej pracował już w redakcji w latach 2010-2016. Karierę zawodową zaczynał w dziennikach i tygodnikach lokalnych, był też szefem zespołu komunikacji i marketingu Instytutu Badań Edukacyjnych oraz szefem marketingu Centrum Oceny Technologii, jednostki działającej w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz.

Czytaj też: Leroy Merlin najbardziej aktywny reklamowo w TVN

(BAE, 05.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.