Nielsen: Leroy Merlin najbardziej aktywny reklamowo w TVN
Choć setki globalnych firm wycofały się z Rosji w proteście przeciwko wojnie, Leroy Merlin zdecydował o pozostaniu na rosyjskim rynku (fot. Piotr Molęcki/East News)
Sieć sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin od stycznia do lipca wygenerowała najwięcej punktów ratingowych w TVN.
Dane Nielsen Media obejmują grupę widzów 16-59 lat i uwzględniają zarówno spoty, jak i billboardy sponsorskie.
Czytaj też: Anna Wendzikowska żegna się z "Dzień dobry TVN"
W TVN Leroy Merlin wygenerował od stycznia do lipca łącznie 2559 GRP (GRP jest miarą intensywności kampanii), najwięcej w kwietniu (497 GRP) i maju (495 GRP).
W Polsacie kampanie Leroy Merlin uzyskały 2321 ratingów, z czego aż 647 w maju. Leroy Merlin mocno aktywny reklamowo był również w TVN 24, gdzie uzyskał 1054 ratingów – po 210 w marcu i lipcu.
Reklamodawca w TVP 1 zdobył 946 GRP (najwięcej – 290 – w czerwcu), a w TVP 2 – 847 (najwięcej – 197 – w maju).
Ponad 200 GRP Leroy Merlin wygenerował również w: HGTV (417 GRP), TV Puls (365 GRP), TVN Fabuła (245 GRP), Polsat Comedy Central (233 GRP), Fokus TV (242 GRP), TV4 (219 GRP), Wydarzeniach 24 (213 GRP) i Fox (206 GRP).
Czytaj też: Dziennikarz uniewinniony z zarzutu zniesławienia gminy
Choć setki globalnych firm wycofały się z Rosji w proteście przeciwko wojnie, Leroy Merlin zdecydował o pozostaniu na rosyjskim rynku i poinformował, że w planach ma nowe inwestycje w Rosji. Decyzja ta spotkała się z ostrą krytyką w Polsce, pojawiły się wezwania do bojkotu sklepu.
(KOZ, 05.08.2022)