Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen: Leroy Merlin najbardziej aktywny reklamowo w TVN

Choć setki globalnych firm wycofały się z Rosji w proteście przeciwko wojnie, Leroy Merlin zdecydował o pozostaniu na rosyjskim rynku (fot. Piotr Molęcki/East News)

Sieć sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin od stycznia do lipca wygenerowała najwięcej punktów ratingowych w TVN.

Dane Nielsen Media obejmują grupę widzów 16-59 lat i uwzględniają zarówno spoty, jak i billboardy sponsorskie.

Czytaj też: Anna Wendzikowska żegna się z "Dzień dobry TVN"

W TVN Leroy Merlin wygenerował od stycznia do lipca łącznie 2559 GRP (GRP jest miarą intensywności kampanii), najwięcej w kwietniu (497 GRP) i maju (495 GRP).

W Polsacie kampanie Leroy Merlin uzyskały 2321 ratingów, z czego aż 647 w maju. Leroy Merlin mocno aktywny reklamowo był również w TVN 24, gdzie uzyskał 1054 ratingów – po 210 w marcu i lipcu.

Reklamodawca w TVP 1 zdobył 946 GRP (najwięcej – 290 – w czerwcu), a w TVP 2 – 847 (najwięcej – 197 – w maju).

Ponad 200 GRP Leroy Merlin wygenerował również w: HGTV (417 GRP), TV Puls (365 GRP), TVN Fabuła (245 GRP), Polsat Comedy Central (233 GRP), Fokus TV (242 GRP), TV4 (219 GRP), Wydarzeniach 24 (213 GRP) i Fox (206 GRP).

Czytaj też: Dziennikarz uniewinniony z zarzutu zniesławienia gminy

Choć setki globalnych firm wycofały się z Rosji w proteście przeciwko wojnie, Leroy Merlin zdecydował o pozostaniu na rosyjskim rynku i poinformował, że w planach ma nowe inwestycje w Rosji. Decyzja ta spotkała się z ostrą krytyką w Polsce, pojawiły się wezwania do bojkotu sklepu.

(KOZ, 05.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.