Publicon zastępuje Sportfive i poszerza zakres współpracy z PZPN
Umowa między PZPN a Publiconem będzie obowiązywać przez pięć lat (fot. materiały prasowe)
Publicon Sport podpisał z Polskim Związkiem Piłki Nożnej umowę w zakresie pośredniczenia przy zawieraniu kontraktów dotyczących praw marketingowych PZPN.
Polski Związek Piłki Nożnej zakończył trwającą od 25 lat współpracę z firmą marketingową Sportfive i poszerzył zakres współpracy z wrocławskim Publiconem. Dotychczas agencja zajmowała się wyłącznie monitoringiem zaangażowania sponsoringowego.
Czytaj też: Janka Szwykowska i Rafał Pniewski awansowali w BBDO na deputy creative director
"W kolejnych latach chcemy jeszcze bardziej otworzyć się na nowych partnerów i zbudować relacje, które przyczynią się do rozwoju piłki nożnej w Polsce" - stwierdził w komunikacie Cezary Kulesza, prezes PZPN. Przypomnijmy, że ostatnio Polski Związek Piłki Nożnej podpisał dwuletnią umową z operatorem logistycznym InPost, który został sponsorem strategicznym reprezentacji narodowej piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych.
Umowa będzie obowiązywała przez pięć lat.
Czytaj też: Aleph i Reddit ogłosiły partnerstwo
(KAP, 05.08.2022)