Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w lipcu Grupy Allegro i Wirtualna Polska wyprzedziły Facebook

W zestawieniu grup mediowych Grupa Allegro uplasowała się na trzecim miejscu, za Google i YouTube (fot. Piotr Molecki/East News)

Jak wynika z crossmediowego badania Mediapanel, w lipcu liderem wśród wydawców był niezmiennie Google. Facebook spadł o dwie pozycje, wyprzedziły go Grupa Wirtualna Polska i Grupa Allegro. Z kolei w rankingu domen Onet wyprzedził WP, a Gazeta.pl awansowała o dwie pozycje.

Serwisy Grupy Google odwiedziło w lipcu 28,74 mln użytkowników. Dalsze miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: Grupa YouTube – 26,18 mln, Grupa Allegro – 22,92 mln, Grupa Wirtualna Polska – 21,99 mln, Facebook.com – 21,93 mln, Grupa Ringier Axel Springer Polska – 21,45 mln, Grupa Polsat-Interia – 20,3 mln, Grupa OLX – 17,99 mln, Grupa Agora – 17,95 mln i Grupa Polska Press – 17,52 mln.

Czytaj też: "Dziennik Wschodni" zwolnił fotografa Macieja Kaczanowskiego po niemal 30 latach pracy

W rankingu domen w lipcu liderem była strona Google.com, która miała 27,49 mln użytkowników. Dalej znalazły się: Facebook.com – 21,93 mln, Youtube.com – 21,63 mln, Allegro.pl – 18,46 mln, Onet.pl – 17,02 mln, Wp.pl – 16,95 mln, Interia.pl – 15,53 mln, Gazeta.pl – 13,57 mln, O2.pl – 13,55 mln i Olx.pl – 13,53 mln.

Najwięcej czasu w lipcu polscy internauci spędzili na stronie Youtube.com – 7 godz. 59 min. Kolejne były: Facebook.com – 4 godz. 13 min, Google.com – 1 godz. 52 min, Wp.pl – 1 godz. 47 min, Onet.pl – 1 godz. 39 min i Allegro – 1 godz. 2 min.

Czytaj też: Dziennikarka TVP skazana na Białorusi na pięć lat pozbawienia wolności

W zestawieniu audytowanych aplikacji na pierwszym miejscu znalazła się aplikacja Allegro, z której korzystało 11,47 mln internautów. Kolejne były: Jakdojade – 2,71 mln, WP Poczta – 1,32 mln, Nowa Poczta Interia – 0,94 mln, Poczta O2 – 0,71 mln, Poczta Onet – 0,61 mln, Player – 0,51 mln, OpenFM mobile – 0,47 mln, TVP Sport – 0,44 mln, TVP VoD – 0,37 mln.

W lipcu liczba internautów wyniosła 29,6 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,3 mln osób.

Czytaj też: Kontrola PIP w Ringier Axel Springer Polska dotyczyła procesów antymobbingowych, a nie mobbingu

(BAE, 04.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.