Mastercard tworzy narzędzie GdzieZamieszkac.com pomagające obywatelom Ukrainy
Narzędzie GdzieZamieszkac.com dostępne jest bez rejestracji w trzech językach: polskim, ukraińskim i angielskim
Agencja McCann realizuje dla marki Mastercard kampanię marketingową platformy GdzieZamieszkac.com, która pomaga obywatelom Ukrainy w świadomym wybraniu miejsca do życia w Polsce.
Dzięki platformie GdzieZamieszkac.com udostępnionej przez Mastercard przybyli do naszego kraju obywatele Ukrainy mogą poznać szacunkowe koszty życia w poszczególnych miastach i regionach Polski oraz świadomie znaleźć najlepszą dla nich lokalizację do zamieszkania. Platforma analizuje dane Głównego Urzędu Statystycznego dotyczące m.in. średniej wysokości opłat za czynsz czy średniego wynagrodzenia, łącząc je z trendami w obszarze codziennych, podstawowych zakupów pochodzącymi od Mastercard.
Czytaj też: Zorganizowana przez Sierakowskiego akcja jest największą zbiórką w historii Zrzutka.pl
McCann jest współautorem koncepcji narzędzia GdzieZamieszkac.com, jednocześnie odpowiada za opracowanie strategii, kreację i realizację całej kampanii. W ramach projektu przygotowano materiały skierowane do obywateli ukraińskich, ale też do Polaków pomagających uchodźcom. W kampanii w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) przygotowano różne formaty statyczne (m.in. posty, karuzele, stories) oraz animowane (video link ad, story video). Wykorzystano również funkcjonujące grupy na Facebooku o tematyce pomocowej dla Ukrainy, gdzie umieszczane były posty w dwóch językach na temat platformy GdzieZamieszkac.com.
Narzędzie GdzieZamieszkac.com dostępne jest bez rejestracji w trzech językach: polskim, ukraińskim i angielskim. Choć platforma powstała z myślą o uchodźcach, to w przyszłości może stanowić bazę wiedzy również dla innych osób poszukujących nowego miejsca zamieszkania.
Czytaj też: Pomagam.pl kampanią odpowiada na kampanię Fundacji "Nasze Dzieci"
(AMS, 22.07.2022)