Ruszyła kampania LycopenPRO autorstwa Freundschaft
Kampania wspierana jest sześcioma spotami wideo, emitowanymi online (screen: YouTube/LycopenPRO)
W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.
Plany komunikacyjne LycopenPRO zakładają kampanię wideo online, launch strony produktowej, na której można zamówić LycopenPRO, przygotowanie materiałów drukowanych oraz działania w social mediach.
Czytaj też: Katarzyna Lipińska jest senior communication plannerką w Value Media
Dodatkowo, poza samą kampanią, Freundschaft prowadzi działania edukacyjne dla Fundacji Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk. W ramach tych aktywności powstała strona Likopedia.pl, której celem jest promocja wiedzy na temat likopenu i jego prozdrowotnego działania. Kampania edukacyjna wspierana jest sześcioma spotami wideo, emitowanymi online.
LycopenPRO to napój antyoksydacyjny, który chronić ma przed stresem oraz działać w profilaktyce chorób związanych z patologicznym działaniem wolnych rodników, takich jak choroby nowotworowe. Producentem LycopenPRO jest Lycopene Health.
Czytaj też: Kampania lodów Monte Zott wykorzystuje sztuczną inteligencję na ekranach Jet Line
(AMS, 19.07.2022)