Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Subskrypcje 360 - pierwsze kompendium wiedzy o biznesie subskrypcyjnym już dostępne

„Subskrypcje 360” - unikatowa pozycja na rynku wydawnictw fachowych. Cena 79 zł, wydanie papierowe. Kup na e-sklep.press.pl

Dziś premierę ma wydawnictwo "Subskrypcje 360" - pierwsze kompendium wiedzy o rynku subskrypcji w Polsce, przygotowane przez magazyn "Press". Publikację można zamówić na e-sklep.press.pl. Dowiedz się, jak w czasach ubywania reklam zdobyć klienta, który będzie kupował regularnie i zwiąże się z marką na długo.

„Subskrypcje 360” to unikatowy zbiór najważniejszych doświadczeń i porad ekspertów. Autorzy systematyzują wiedzę na temat wszystkich zagadnień dotyczących budowania biznesu subskrypcyjnego.

Wydanie specjalne „Subskrypcje 360” zamówić można na e-sklep.press.pl.

W wydaniu m.in.

  • Jak zacząć biznes subskrypcyjny – opis czterech najważniejszych modeli paywalla. Ekspertów przepytujemy ze strategii i stosowanych narzędzi. „Strachu była cała masa. Pamiętam histerię w oddziałach lokalnych, że spadnie im ruch” – wspomina Jerzy Wójcik, były dyrektor wydawniczy "GW".

  • Grzegorz Piechota, uznany analityk rynku subskrypcji w mediach, w obszernej rozmowie z Markiem Twarogiem podsumowuje najlepsze i najgorsze przykłady wprowadzania płatnych subskrypcji w redakcjach i ocenia ich praktyczne efekty. Ta rozmowa może być dobrym wprowadzeniem w temat subskrypcji.

  • Biblioteka eksperta – prezentujemy anglojęzyczne książki, które wprowadzają głębiej w temat sprzedaży subskrypcyjnej.

  • Treści premium w portalach – jakość dotąd darmowego produktu musi przekonywać czytelników. O tym, jak to zrobić, mówią Grzegorzowi Kopaczowi specjaliści od płatnych treści w Onecie i Wprost.pl.

  • Subskrypcje w prasie – jak liderzy zbudowali sukces i czy znajdzie się miejsce dla kolejnych graczy? Przepytujemy m.in. Łukasza Lipińskiego, Andrzeja Andrysiaka, Wojciecha Bartkowiaka, Wiktora Tokarczyka, Anetę Kowalską.

  • Konferencje branżowe, czyli gdzie się uczyć i rozmawiać z fachowcami o subskrypcjach.

  • Radio za paywallem – zmiana nawyku słuchaczy wymaga nowego podejścia. Mówią m.in. Michał Zalewski, Danuta Breguła, Jarosław Śliżewski, Paweł Sołtys, Magda Jethon.

  • Marketing subskrypcyjny – porady specjalistów od e-commerce - m.in. Konrada Żmudy-Trzebiatowskiego, Anny Gołębickiej, Piotra Tomczuka - jak budować relację z klientem marketingu, który nie ma na celu szybkiej sprzedaży.

  • Polecamy serwisy i blogi o subskrypcjach, które warto śledzić.

  • VOD – mówią m.in. Maciej Gozdowski, Mateusz Sosnowski, Marek Sowa i Michał Kozicki, jak się wyróżnić na konkurencyjnym rynku i utrzymać klienta.

  • Polski rynek subskrypcji audio - czyli jak Audioteka, Legimi, Storytel, Empik Go i BookBeat walczą o czytelnika książek, który woli słuchać.

  • Maile pełne wiedzy, czyli jak można zarabiać na newsletterach. Przykłady mediów branżowych i osób fizycznych - Polityka Insight, Media i Marketing Polska, "Presserwis", Bartek Pucek i Artur Kurasiński.

  • I tak się trudno rozstać - tekst o tym, jak się pożegnać ze subskrypcjami, które nie chcą się od nas odczepić.

Wydanie specjalne „Subskrypcje 360” zamówić można na e-sklep.press.pl. Polecamy.

Press

(CP, 13.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.