Ringier Axel Springer Polska uruchamia funkcję społecznościową na Vod.pl
![](/images/contents/photo_71692_1657389354_big.jpg)
"Podziel się emocjami na Vod.pl" to hasło, które promuje „vodokoty”, nowych bohaterów marki Vod.pl (fot. materiały prasowe)
Platforma Vod.pl stawia na aktywne uczestnictwo swoich użytkowników i rozbudowuje społeczność Vod.pl. Z początkiem lipca w serwisie uruchomiono nową funkcję, która daje możliwość wyrażenia przeżytych podczas seansu emocji.
Przy każdym filmie i serialu dostępnym w ofercie serwisu Vod.pl oraz w przewodniku "Co obejrzeć" można wybrać spośród sześciu graficznie reprezentowanych reakcji. Dzięki temu widz ocenia, czy film relaksuje, wzrusza, bawi, wzbudza zachwyt, niepokój lub zaskoczenie.
Czytaj też: RASP wydał oświadczenie w sprawie "Newsweeka". Chce pozwać Holzera
Na podstawie zebranych reakcji platforma Vod.pl planuje rozwój silnika rekomendacji, dzięki któremu precyzyjnie dobierze propozycje tytułów mogących zainteresować widza. W przyszłości planowana jest personalizacja kont w oparciu o „koci motyw” i udostępnienie funkcji na innych platformach.
"Podziel się emocjami na Vod.pl" to hasło, które promuje „vodokoty”, nowych bohaterów marki Vod.pl.
Czytaj też: Rośnie sprzedaż książek, choć papier drożeje
– Z sentymentem i oczkiem puszczonym w stronę widzów zdecydowaliśmy, że nowymi bohaterami marki Vod.pl będą “vodokoty”. Inspiracją do ich stworzenia stały się charakterne zwierzaki będące niekwestionowanymi królami sieci. Śmieszne filmiki i memy z kotami przyciągają wzrok, budząc pozytywne skojarzenia i wywołując uśmiech. Od teraz będą towarzyszyć także użytkownikom Vod.pl, reagując razem z nimi na filmowe emocje i podpowiadając, czego możemy się spodziewać po filmie – mówi Piotr Ślubowski, dyrektor serwisu Vod.pl.
Nowa funkcja będzie dostępna w przeglądarkach internetowych dla zalogowanych użytkowników.
(BAE, 10.07.2022)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)