Ringier Axel Springer Polska uruchamia funkcję społecznościową na Vod.pl
"Podziel się emocjami na Vod.pl" to hasło, które promuje „vodokoty”, nowych bohaterów marki Vod.pl (fot. materiały prasowe)
Platforma Vod.pl stawia na aktywne uczestnictwo swoich użytkowników i rozbudowuje społeczność Vod.pl. Z początkiem lipca w serwisie uruchomiono nową funkcję, która daje możliwość wyrażenia przeżytych podczas seansu emocji.
Przy każdym filmie i serialu dostępnym w ofercie serwisu Vod.pl oraz w przewodniku "Co obejrzeć" można wybrać spośród sześciu graficznie reprezentowanych reakcji. Dzięki temu widz ocenia, czy film relaksuje, wzrusza, bawi, wzbudza zachwyt, niepokój lub zaskoczenie.
Czytaj też: RASP wydał oświadczenie w sprawie "Newsweeka". Chce pozwać Holzera
Na podstawie zebranych reakcji platforma Vod.pl planuje rozwój silnika rekomendacji, dzięki któremu precyzyjnie dobierze propozycje tytułów mogących zainteresować widza. W przyszłości planowana jest personalizacja kont w oparciu o „koci motyw” i udostępnienie funkcji na innych platformach.
"Podziel się emocjami na Vod.pl" to hasło, które promuje „vodokoty”, nowych bohaterów marki Vod.pl.
Czytaj też: Rośnie sprzedaż książek, choć papier drożeje
– Z sentymentem i oczkiem puszczonym w stronę widzów zdecydowaliśmy, że nowymi bohaterami marki Vod.pl będą “vodokoty”. Inspiracją do ich stworzenia stały się charakterne zwierzaki będące niekwestionowanymi królami sieci. Śmieszne filmiki i memy z kotami przyciągają wzrok, budząc pozytywne skojarzenia i wywołując uśmiech. Od teraz będą towarzyszyć także użytkownikom Vod.pl, reagując razem z nimi na filmowe emocje i podpowiadając, czego możemy się spodziewać po filmie – mówi Piotr Ślubowski, dyrektor serwisu Vod.pl.
Nowa funkcja będzie dostępna w przeglądarkach internetowych dla zalogowanych użytkowników.
(BAE, 10.07.2022)