Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lenovo, Microsoft i x-kom z akcją edukacyjną przeciwko mizoginii w e-sporcie

Akcji towarzyszy film, w którym uczestniczki i uczestnicy zawodów opowiadają o hejcie, z którym spotkali się w trakcie grania online (screen: YouTube/x-kom.materiały)

Lenovo, Microsoft i x-kom zorganizowały turniej Spike X w grze "Valorant", którego celem była edukacja na temat przeciwdziałania dyskryminacji i aktom nienawiści w e-sporcie.

W czasie finału zwycięskie amatorskie drużyny z eliminacji mogły zmierzyć się z profesjonalnym teamem, którego kapitanem był Daniel "yaotziN" Roczniak. Poza nim w zespole występowały tylko kobiety: Martyna "Meryls" Jachimowicz, Aleksandra "Al3xandras" Hanula, Katarzyna "Brunecia" Cimochowska-Bączek i Paulina "Shini" Gorczyńska.

Czytaj też: Dziennikarze krytykują wystąpienie Żakowskiego w Tok FM. "Usprawiedliwienie czynów mobbera"

"Chcieliśmy pokazać, że w tej zabawie liczy się przede wszystkim pasja do gier i nie ma tu znaczenia płeć, kolor skóry, grubość portfela, długość nosa czy szerokość geograficzna" – wyjaśnia Kamil Szwarbuła, rzecznik x-komu.

Akcji towarzyszy film, w którym uczestniczki i uczestnicy zawodów opowiadają o hejcie, z którym spotkali się w trakcie grania online.

Czytaj też: Nowy „Press": Lichnerowicz i Górniak o wojnie, która nie jest kobietą, a także Lis, Grzędziński, Gebert oraz Jeleniewska z TikToka

(KAP, 04.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.