BeDigital przejmuje markę Ed Red i wprowadza ją na platformę TikTok
Ed Red to producent jedzenia w puszkach o jakości restauracyjnej
Ed Red, producent jedzenia premium w puszkach, powierzył prowadzenie swoich social mediów wraz z pierwszym wejściem na TikToka agencji mediowo-kreatywnej BeDigital.
BeDigital sukcesywnie przejmuje kolejne konta Ed Red na platformach socialmediowych, agencja będzie również odpowiadała za strategię medialną i prowadzenie wszystkich kampanii oraz rozwój sklepu internetowego. Jest także odpowiedzialna za wymyślenie konceptu wprowadzenia marki do TikToka.
Czytaj też: Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl z wiadomościami z Polski równej i tęczowej
Ed Red to producent jedzenia w puszkach o jakości restauracyjnej. Do niedawna był siecią restauracji z jedzeniem premium, jego główną specjalnością były steki. W czasie pandemii poszerzono działalność o sprzedaż swoich dań w puszkach. Idea ta, pomyślana jako tymczasowa, sprawdziła się tak dobrze, że doczekała się rozwoju nawet po zakończeniu pandemii.
(AMS, 29.06.2022)