VMLY&R w kampanii Ikei pokazuje mieszkania jej klientów
Media pod kampanię zaplanowała i kupiła agencja Wavemaker, a reżyserią zajęli się Maciej Puczyński oraz Filip Skrońc (screen: YouTube/IKEA Polska)
Agencja VMLY&R przygotowała polską odsłonę kampanii marki Ikea "Life at Home Stories", w której klienci sieci sklepów pokazują w jaki sposób, wykorzystując meble firmy, zaaranżowali swoje mieszkania.
Polskie filmy posłużyły do stworzenia kampanii pt. "Odkryj dom na nowo". W ramach projektu powstało osiem spotów w wersjach 3’, 1’, 30” 15” (poziom)/1’, 30”, 15” (pion) oraz serie portretów i zdjęcia wnętrz. Materiały z historiami z domów i tego, jak zostały zmienione dzięki Ikei, można oglądać na kanale YouTube marki. Kampania jest również prowadzona w mediach społecznościowych – na Instagramie, TikToku i Facebooku.
Czytaj też: Waśko, Baran, Krzemień komentują Cannes. Tylko Złoto i trzy Brązy dla Polski. Zobacz wideo
Za produkcję i nadzór kreatywny odpowiada agencja VMLY&R. Media pod kampanię zaplanowała i kupiła agencja Wavemaker, a reżyserią zajęli się Maciej Puczyński oraz Filip Skrońc.
(KAP, 27.06.2022)