Wprost.pl, Dorzeczy.pl i Newsweek.pl na czele zestawienia tygodników
W maju Wprost.pl odwiedziło 7,46 mln użytkowników (screen Wprost.pl)
W maju największy procentowy wzrost liczby użytkowników zanotował serwis Gosc.pl. Liderem zestawienia tygodników był ponownie Wprost.pl
Jak wynika z danych Mediapanelu, w maju 2022 roku Wprost.pl (PMPG Polskie Media) odwiedziło 7,46 mln użytkowników (spadek o 2,26 proc. w porównaniu z kwietniem br.). Dalej znalazły się: Dorzeczy.pl (Orle Pióro) - 3,43 mln (spadek o 4,67 proc.), Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 2,53 mln (spadek o 0,36 proc.), Polityka.pl (Polityka) - 1,40 mln (wzrost o 1,97 proc.), Niedziela.pl (Instytut Niedziela) - 1,18 mln (wzrost o 3,40 proc.), Tysol.pl (Tysol) - 0,88 mln (spadek o 11,83 proc.) i Gosc.pl (Instytut Gość Media) - 0,54 mln (wzrost o 28,57 proc.).
Najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Wprost.pl - 8 min 50 s. Dalej były: Niedziela.pl - 8 min 17 s, Wprost.pl - 8 min 6 s, Polityka.pl - 5 min 48 s, Newsweek.pl - 3 min 48 s.
Serwisy Gosc.pl i Niedziela.pl nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.
(BAE, 25.06.2022)