Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wprost.pl, Dorzeczy.pl i Newsweek.pl na czele zestawienia tygodników

W maju Wprost.pl odwiedziło 7,46 mln użytkowników (screen Wprost.pl)

W maju największy procentowy wzrost liczby użytkowników zanotował serwis Gosc.pl. Liderem zestawienia tygodników był ponownie Wprost.pl

Jak wynika z danych Mediapanelu, w maju 2022 roku Wprost.pl (PMPG Polskie Media) odwiedziło 7,46 mln użytkowników (spadek o 2,26 proc. w porównaniu z kwietniem br.). Dalej znalazły się: Dorzeczy.pl (Orle Pióro) - 3,43 mln (spadek o 4,67 proc.), Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 2,53 mln (spadek o 0,36 proc.), Polityka.pl (Polityka) - 1,40 mln (wzrost o 1,97 proc.), Niedziela.pl (Instytut Niedziela) - 1,18 mln (wzrost o 3,40 proc.), Tysol.pl (Tysol) - 0,88 mln (spadek o 11,83 proc.) i Gosc.pl (Instytut Gość Media) - 0,54 mln (wzrost o 28,57 proc.).


Najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Wprost.pl - 8 min 50 s. Dalej były: Niedziela.pl - 8 min 17 s, Wprost.pl - 8 min 6 s, Polityka.pl - 5 min 48 s, Newsweek.pl - 3 min 48 s.

Serwisy Gosc.pl i Niedziela.pl nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 25.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.