Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec miesięcznika "Komputer Świat". Po 25 latach papierowa wersja znika z rynku

Od września br. treści redakcyjne miesięcznika Komputer Świat będą pojawiać się wyłącznie na Komputerswiat.pl (screen Komputerswiat.pl)

Na początku sierpnia ukaże się ostatnie papierowe wydanie miesięcznika "Komputer Świat" (Ringier Axel Springer Polska). Po 24 latach obecności magazynu na rynku, wydawca skupi się na rozwijaniu treści redakcyjnych oraz ich subskrypcji w internecie, w serwisie Komputerswiat.pl.

Od września br. treści redakcyjne miesięcznika Komputer Świat będą pojawiać się wyłącznie na Komputerswiat.pl.

Czytaj też: Dlaczego akurat teraz nie czytamy o sporcie? W maju serwisy sportowe straciły użytkowników

– Decyzja o zakończeniu wydawania magazynu Komputer Świat w formie drukowanej odzwierciedla preferencje czytelników i użytkowników szukających treści technologicznych. W pierwszej kolejności wybierają oni informacje dostępne w Internecie. Komputerswiat.pl od lat jest liderem wśród serwisów technologicznych pod względem liczby użytkowników. Skupiamy się na treściach w serwisie, w tym tych, które są dostępne w modelu subskrypcyjnym – mówi Martyna Majchrzak, dyrektor zarządzająca serwisów wertykalnych w Ringier Axel Springer Polska.

Komputerswiat.pl to jeden z największych serwisów technologicznych w polskim internecie. Według danych Mediapanelu w maju bieżącego roku został odwiedzony przez 5,22 mln użytkowników, którzy na materiałach publikowanych w serwisie spędzali średnio ponad sześć minut. Treści redakcyjne śledzi na Facebooku ponad 340 tys. osób, a na kanale YouTube ponad 100 tys. subskrybentów.

Czytaj też: Osoby 50+ występują tylko w 11 proc. telewizyjnych spotów reklamowych

(BAE, 21.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.