Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dlaczego akurat teraz nie czytamy o sporcie? W maju serwisy sportowe straciły użytkowników

Treści sportowe Wirtualnej Polski przyciągnęły w maju 8,84 mln użytkowników (fot. Pexels.com)

W maju największy procentowy spadek liczby użytkowników w zestawieniu serwisów sportowych miał serwis sportowy TVP. Na plusie była tylko Interia. Mimo spadku zainteresowania, liderem pozostała Wirtualna Polska.

Jak wynika z danych Mediapanel, treści sportowe Wirtualnej Polski (Wirtualna Polska Holding) przyciągnęły w maju 8,84 mln użytkowników (spadek o 5,58 proc. w porównaniu z kwietniem 2022). Dalej znalazły się: Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 6,97 mln (spadek o 11,08 proc.), Sport.pl (Agora) – 6,39 mln (spadek o 5,12 proc.), Interia (Grupa Polsat-Interia) – 5,62 mln (wzrost o 2,22 proc.), Meczyki.pl (Online Venture) – 3,16 mln (spadek o 7,57 proc.), TVP (Telewizja Polska) – 2,85 mln (spadek o 19,64 proc.), Sport.se.pl (ZPR Media) – 2,69 mln (spadek o 2,54 proc.), Polsat Sport (Grupa Polsat-Interia) – 2,23 mln (spadek o 9,09 proc.), O2.pl (Wirtualna Polska Holding) – 2,10 mln (w ubiegłym miesiącu poniżej progu), Flashscore.pl (Livesport) – 1,99 mln (spadek o 7,55 proc.).

Z kolei najwięcej czasu w maju użytkownicy spędzili w serwisie Flashscore.pl – 46 min. Kolejne były: WP – 23 min 12 s, TVP – 23 min 2 s, Onet – 20 min, Sport.pl – 13 min.

Czytaj też: Rząd chce dopłacać twórcom do ubezpieczeń. Ale nie dziennikarzom freelancerom

Spośród wymienionych serwisów sportowych Flashscore.pl i Meczyki.pl nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 21.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.