Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mastermind Media przeprowadzi kampanię dla Narodowego Centrum Kultury

Festiwal Eufonie odbędzie się pomiędzy 18 a 26 listopada w Warszawie (fot. Wan San Yip/Unsplash.com)

Narodowe Centrum Kultury wybrało agencję Mastermind Media, która będzie odpowiedzialna za zakup powierzchni reklamowych do przeprowadzenia kampanii outdooru i internetowej IV Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej Eufonie.

W przetargu brały udział cztery agencje, poza zwycięzcą były to: Althermedia, DSK oraz Spire. Wartość umowy – 508 tys. zł netto. Działania promocyjne będą prowadzone do 18 listopada, kiedy wydarzenie rozpocznie się w Warszawie.

Czytaj też: Gong, Change Serviceplan, VMLY&R i Publicis Worldwide z nominacjami Cannes Lions

NCK nadal nie podało informacji dotyczącej obsady festiwalu ani miejsc, w których odbędą się koncerty.

(KAP, 21.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.