Mastermind Media przeprowadzi kampanię dla Narodowego Centrum Kultury
Festiwal Eufonie odbędzie się pomiędzy 18 a 26 listopada w Warszawie (fot. Wan San Yip/Unsplash.com)
Narodowe Centrum Kultury wybrało agencję Mastermind Media, która będzie odpowiedzialna za zakup powierzchni reklamowych do przeprowadzenia kampanii outdooru i internetowej IV Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej Eufonie.
W przetargu brały udział cztery agencje, poza zwycięzcą były to: Althermedia, DSK oraz Spire. Wartość umowy – 508 tys. zł netto. Działania promocyjne będą prowadzone do 18 listopada, kiedy wydarzenie rozpocznie się w Warszawie.
Czytaj też: Gong, Change Serviceplan, VMLY&R i Publicis Worldwide z nominacjami Cannes Lions
NCK nadal nie podało informacji dotyczącej obsady festiwalu ani miejsc, w których odbędą się koncerty.
(KAP, 21.06.2022)