TVP uruchamia przetarg mediowy

Aktualną agencją mediową TVP jest Value Media (fot. Mateusz Grochocki/East News)
TVP uruchomiła przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za planowanie i zakup mediów na kolejne 12 miesięcy.
Zainteresowane przetargiem agencje muszą wpłacić wadium w wysokości 1,35 mln zł. Oferty można składać do 28 października przez portal zakupowy TVP.
Poprzedni przetarg mediowa wygrała agencja Value Media (Group One), która współpracowała ze spółką w latach 2018-2022. Jednak przetarg został rozwiązany w związku z odwołaniem żłożonym przez Sigma Bis. Ostatecznie TVP nie podpisało żadnej umowy na stałą współpracę mediową i zakupem mediów dla telewizji zajmuje się od tego czasu wewnętrzny zespół spółki. TVP planuje przeznaczyć na działania 45 mln zł netto.
(KAP, 04.10.2024)
