Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP uruchamia przetarg mediowy

Aktualną agencją mediową TVP jest Value Media (fot. Mateusz Grochocki/East News)

TVP uruchomiła przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za planowanie i zakup mediów na kolejne 12 miesięcy. 

Zainteresowane przetargiem agencje muszą wpłacić wadium w wysokości 1,35 mln zł. Oferty można składać do 28 października przez portal zakupowy TVP.

Poprzedni przetarg mediowa wygrała agencja Value Media (Group One), która współpracowała ze spółką w latach 2018-2022. Jednak przetarg został rozwiązany w związku z odwołaniem żłożonym przez Sigma Bis. Ostatecznie TVP nie podpisało żadnej umowy na stałą współpracę mediową i zakupem mediów dla telewizji zajmuje się od tego czasu wewnętrzny zespół spółki. TVP planuje przeznaczyć na działania 45 mln zł netto.

(KAP, 04.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.