"Bez wymówek” – kampania Durex zachęca do bezpiecznego seksu
Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii jest agencja DDB (screen: YouTube/Durex Polska)
W ramach kampanii „Bez wymówek” Durex przekonuje, że seks z użyciem prezerwatywy nie musi być tematem tabu.
Marka przekonuje, że używanie prezerwatyw jest „cool”, jako wyraz dbania nie tylko o siebie i swoje zdrowie, ale także o innych. To najskuteczniejsza profilaktyka, która chroni przed chorobami przenoszonymi drogą płciową i zmniejsza ryzyko nieplanowanej ciąży.
Czytaj też: Kontrowersyjny spot Gdyni o miejscach dla niepełnosprawnych. "Chcesz zostać na śniadanie?"
Kampania potrwa do 31 sierpnia. Za opracowanie działań PR z zakresu media relations oraz branded contentu odpowiada agencja Big Picture, a koordynacją działań z influencerami zajmuje się Tears of Joy. Kampania będzie prowadzona w digitalu – strategią mediową i zakupem powierzchni zajął się OMD. Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii jest agencja DDB.
(AMS, 13.06.2022)