MullenLowe Group zatrudnia Magdalenę Łukasiuk jako szefową PR
Magdalena Łukasiuk jest jedną z inicjatorek raportu #PoStronieKobiet (fot. materiały prasowe)
Magdalena Łukasiuk, jako head of PR, dołączyła do MullenLowe Group. Powierzono jej zadanie stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.
Magdalena Łukasiuk dołącza do ponad 100-osobowej grupy, by wesprzeć jej marki i ekspertów, ale także pracować nad rozwiązaniami PR, które będą zintegrowaną częścią oferty dla klientów. Propozycje dla marek mają obejmować tradycyjne media, platformy internetowe, blogerów, influencerów i ambasadorów.
Czytaj też: Polska Izba Żywności Ekologicznej startuje z kampanią edukacyjną
Łukasiuk wcześniej odpowiadała za działania wizerunkowe agencji 180heartbeats +Jung v Matt i wsparcie PR takich jej klientów, jak: Google i YouTube, innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut. Pomagała przy projektach: "Niezniszczalna tęcza" dla Ben&Jerry’s, "A co gdyby?" dla OLX, "Helping Whopper" dla Burger King czy "Jestem kobietą" dla Yes.
Agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i mediowa MediaHub mają na koncie serię wygranych biznesowych: MullenLowe pozyskała ostatnio nowe projekty, m.in. Jameson (Wyborowa Pernod Ricard), Maybelline New York (L’Oréal Polska), a MediaHub – Kross, Columbus Energy i Squla.
Czytaj też: Lenovo i AMS z pierwszą zintegrowaną ekologiczną kampanią OOH w Polsce
(AMS, 09.06.2022)