Park Miniatur Inwałd wybrał w przetargu agencję Ancymony
Ancymony realizują kampanię digitalową, która bazuje na promocji parku i sprzedaży biletów (fot. materiały prasowe)
Ruszyła digitalowa kampania Parku Miniatur w Inwałdzie. Za realizację działań reklamowych odpowiada wybrana w przetargu agencja Ancymony.
Ancymony realizują kampanię digitalową, która bazuje na promocji parku i sprzedaży biletów (e-commerce). Agencja odpowiada za przygotowanie kreacji do reklam, analitykę i optymalizację kont reklamowych klienta, zakup mediów, współpracę z influencerami, obsługę całej kampanii oraz zaplanowanie wielu mniejszych aktywacji. Kampania obecna jest w Google Search, GDN, na Facebooku, Instagramie, YouTube, TikToku oraz na kanałach twórców treści.
Czytaj też: Papaya Films: Generacja Z wkracza do branży kreatywnej
Park Miniatur w Inwałdzie powstał w maju 2007 roku. Są w nim modele architektoniczne słynnych budowli z całego świata, z których większość została zbudowana w skali 1:25. Park oferuje także atrakcje lunaparkowe, kolejkę górską, średniowieczny zamek i warownię oraz krainę smoków.
(AMS, 30.05.2022)