Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Park Miniatur Inwałd wybrał w przetargu agencję Ancymony

Ancymony realizują kampanię digitalową, która bazuje na promocji parku i sprzedaży biletów (fot. materiały prasowe)

Ruszyła digitalowa kampania Parku Miniatur w Inwałdzie. Za realizację działań reklamowych odpowiada wybrana w przetargu agencja Ancymony.

Ancymony realizują kampanię digitalową, która bazuje na promocji parku i sprzedaży biletów (e-commerce). Agencja odpowiada za przygotowanie kreacji do reklam, analitykę i optymalizację kont reklamowych klienta, zakup mediów, współpracę z influencerami, obsługę całej kampanii oraz zaplanowanie wielu mniejszych aktywacji. Kampania obecna jest w Google Search, GDN, na Facebooku, Instagramie, YouTube, TikToku oraz na kanałach twórców treści.

Czytaj też: Papaya Films: Generacja Z wkracza do branży kreatywnej

Park Miniatur w Inwałdzie powstał w maju 2007 roku. Są w nim modele architektoniczne słynnych budowli z całego świata, z których większość została zbudowana w skali 1:25. Park oferuje także atrakcje lunaparkowe, kolejkę górską, średniowieczny zamek i warownię oraz krainę smoków.

(AMS, 30.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.