Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nietypowa kampania Lidla z okazji Dnia Matki

W nagraniu dziesięć kobiet dzieli się uwagami na temat macierzyństwa (screen: YouTube/Lidl Polska)

Lidl Polska w spocie rozmawia z matkami o macierzyństwie. To kampania marki Lupilu z okazji Dnia Matki.

"Spotykasz samą siebie po narodzinach pierwszego dziecka. Jaką radę dałabyś sobie samej?" – na takie pytanie odpowiadają matki w spocie marki Lupilu zrealizowanym dla sieci Lidl Polska z okazji Dnia Matki. W nagraniu dziesięć kobiet dzieli się uwagami na temat macierzyństwa. Spot został przygotowany przez GPD Agency.

Czytaj też: Wynajmiesz? Ukraińska agencja kreatywna pokazuje Rosjanom takie „miejsca noclegowe"

W ramach kampanii Lupilu prowadzone będą działania w kanałach social media Lidl Polska oraz podjęta zostanie współpraca z influencerami. Na stronie Lidl.pl będą zamieszczane artykuły poradnikowe związana z macierzyństwem oraz wychowywaniem potomstwa. 

Lupilu to gama produktów dedykowanych najmłodszym: pieluszki, kosmetyki, nawilżane chusteczki itp.

Czytaj też: Internauci zarzucają Lidlowi wykorzystywanie ukraińskiej flagi do promocji

(AMS, 19.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.