Nietypowa kampania Lidla z okazji Dnia Matki
W nagraniu dziesięć kobiet dzieli się uwagami na temat macierzyństwa (screen: YouTube/Lidl Polska)
Lidl Polska w spocie rozmawia z matkami o macierzyństwie. To kampania marki Lupilu z okazji Dnia Matki.
"Spotykasz samą siebie po narodzinach pierwszego dziecka. Jaką radę dałabyś sobie samej?" – na takie pytanie odpowiadają matki w spocie marki Lupilu zrealizowanym dla sieci Lidl Polska z okazji Dnia Matki. W nagraniu dziesięć kobiet dzieli się uwagami na temat macierzyństwa. Spot został przygotowany przez GPD Agency.
Czytaj też: Wynajmiesz? Ukraińska agencja kreatywna pokazuje Rosjanom takie „miejsca noclegowe"
W ramach kampanii Lupilu prowadzone będą działania w kanałach social media Lidl Polska oraz podjęta zostanie współpraca z influencerami. Na stronie Lidl.pl będą zamieszczane artykuły poradnikowe związana z macierzyństwem oraz wychowywaniem potomstwa.
Lupilu to gama produktów dedykowanych najmłodszym: pieluszki, kosmetyki, nawilżane chusteczki itp.
Czytaj też: Internauci zarzucają Lidlowi wykorzystywanie ukraińskiej flagi do promocji
(AMS, 19.05.2022)