Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zoom TV o cztery tygodnie przyspieszył finał "Power of Love. Polska"

Program wygrali Bartosz Laskowski i Eryka Baranowska, którzy otrzymali po 50 tys. zł (screen: YouTube/Power of Love. Polska)

Naziemny kanał Zoom TV (Grupa Kino Polska) o prawie cztery tygodnie skrócił emisję codziennego reality show "Power of Love. Polska", przyspieszając jego finał. Program zakończył się w sobotę na odcinku nr 49. Pierwotnie reality show miał mieć 75 epizodów.

Małgorzata Łupina, dyrektorka programowa i ds. produkcji telewizyjnej w Grupie Kino Polska, informuje, że decyzja o zmianie liczby odcinków wynika głównie z "optymalizacji ramówki pod kątem oglądalności".

"Widzowie Zoom TV latem preferują krótsze formy"

– Telewizyjna wiosna dobiega powoli końca, a widzowie Zoom TV latem preferują krótsze formy – przekonuje Łupina. Dodaje, że format "Power of Love. Polska" od początku był przez stację traktowany jako eksperyment. – Jak przystało na program non-scripted, braliśmy pod uwagę różne scenariusze wydarzeń, a te sprawiły kilka niespodzianek. Wielu z uczestników nawiązało relacje szybciej, niż się spodziewaliśmy – stwierdza.

Czytaj też: TVN w paśmie "MasterChef Junior" wiceliderem w grupie 16-49

Randkowy reality show "Power of Love. Polska" można było oglądać od 28 marca. Po pierwszych trzech tygodniach program miał średnio 22 tys. widzów, wyniki były niższe od średnich miesięcznych udziałów kanału.

Początkowo program nadawano o 21, a później o 19.15. Skrócono też czas trwania odcinków – z dwóch godzin do godziny. W minioną sobotę nadano wydłużony, finałowy odcinek show.

Czytaj też: Netflix zamierza wprowadzić relacje na żywo

Obecnie w paśmie po programie są emitowane m.in. seriale "Świat według Bundych" i "Co ludzie powiedzą?".

W "Power of Love. Polska" brało udział kilkanaście nieznanych sobie osób. Kobiety i mężczyźni spędzali czas w oddzielnych pomieszczeniach, a kontaktowali się ze sobą za pośrednictwem ekranu i na aranżowanych przez produkcję spotkaniach.

Za produkcję reality show odpowiadała firma Production House, we współpracy z 03 Productions.

Czytaj też: Reakcje po nominacji Dawida Wildsteina na wicedyrektora radiowej Trójki

(MNIE, 17.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.