TVN w paśmie "MasterChef Junior" wiceliderem w grupie 16-49
Widownia programu dochodziła do 1,28 mln widzów (fot. materiały prasowe)
Siódmy sezon kulinarnego talent show "MasterChef Junior" przyciągnął do TVN średnio 1,07 mln widzów - o ok. 300 tys. mniej niż szósty przed rokiem.
TVN nową edycję pokazywał w niedziele o 20, od 6 marca do 15 maja. Najwięcej widzów - 1,28 mln - program zgromadził 13 marca.
Czytaj też: Zoom TV o cztery tygodnie przyspieszył finał "Power of Love. Polska"
Emitując "MasterChef Junior", TVN miał średnio 7,53 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia i 9,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W paśmie 20.03-21.33 TVN z 7,11 proc. udziału przegrywał z TVP 1 (14,54 proc.) i Polsatem (9,85 proc.). W grupie 16-49 stacja była druga z 9,17 proc., za Polsatem (9,79 proc.).
Dane uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).
Szóstą edycję "MasterChef Junior" wiosną 2021 roku oglądało w TVN średnio 1,38 mln widzów (dane bez VOSDAL).
Czytaj też: Reakcje po nominacji Dawida Wildsteina na wicedyrektora radiowej Trójki
(KOZ, 17.05.2022)