Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oferta studiów produkcyjnych - nowy dodatek "Press" do pobrania

W dodatku "Studia Produkcyjne" przedstawiamy oferty najlepszych polskich firm w branży

Rok 2021 dla rynku studiów produkcyjnych był czasem leczenia ran po pandemii. Poszło nieźle, bo klienci wydawali więcej i poszerzali współpracę o coraz to nowe obszary. W nowy numerze "Press" polecamy sekcję specjalną "Studia Produkcyjne".

Tutaj pobierz bezpłatnie "Studia Produkcyjne" >>

***

Miniony rok był pierwszym, w którym studia produkcyjne działały już z pełnym rozeznaniem, na czym polega popandemiczna rzeczywistość. Covidowe metody pracy przestały być niezwykłe, a stały się nową rutyną. Klienci też przestali się bać i odmrażali budżety, które zamrozili w 2020 roku.

Zleceń było sporo, bo rynek produkcji reklamowej wzrósł, według estymacji branży, o ok. 7 proc. w stosunku do 2019 roku. – Można powiedzieć, że rozerwał się worek z produkcjami, bo realizowaliśmy plany za rok 2021 i zaległe za rok 2020 – mówi Szymon Gruszecki, CEO/co-owner Graffiti Films.

– To był bardzo dobry rok pod względem liczby projektów, aktywności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym – zgadza się z nim Kacper Sawicki, prezes Papaya Films.

– O ile 2020 był rokiem próby, o tyle 2021 rokiem stabilizacji dla tych, którzy tę próbę pozytywnie przeszli – dodaje Jarek Boliński, managing director i producent w Propeller Film. Jednak Boliński zauważa, że zmniejszyła się liczba firm, które stały się beneficjantami nowej sytuacji. – Po okresie pandemii coraz mniej klientów ma dylemat, kogo wybrać: czy firmę X, która wprawdzie oferuje niższe ceny, za to nie daje odpowiednich gwarancji, i współpraca z nią niesie ryzyka, czy jednak firmę Y, która ma ceny trochę wyższe, ale wiadomo, że podoła, gdy pojawią się jakieś nieprzewidziane okoliczności. A rok covidowy pokazał, jak wiele może pójść nie tak. Klienci zrozumieli, że ryzyko się nie opłaca.

O tym, czy niezły rok 2021 to zapowiedź kolejnych wzrostów, o Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych i celach, jakie sobie stawia, o kreatywności Generacji Z - czyli o badaniach zleconych przez Papaya Films, a także o gorących nazwiskach w branży piszemy w specjalnej sekcji w nowym numerze magazynu "Press". Przedstawiamy w niej także obszerne prezentacje najlepszych studiów produkcyjnych.

Zapraszamy do lektury. Wydawnictwo "Studia Produkcyjne" pobrać można tutaj. 

(AMS, MAT, 02.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.