Manuela Gretkowska i Ofelia w polskiej odsłonie kampanii Pumy
Marka Puma powraca z globalną inicjatywą She Moves Us: Manuela Gretkowska, Ofelia, Siostry ADiHD, Marta z Codziennie Fit i Sara James w polskiej odsłonie (fot. materiały prasowe)
Marka Puma powraca z kolejną edycją She Moves Us – globalnej inicjatywy skupiającej się na budowaniu kobiecej solidarności. W lokalnej odsłonie wystąpiły: pisarka Manuela Gretkowska i piosenkarka Ofelia.
Bohaterki kampanii wzięły udział w manifeście wideo, w ramach którego stworzyły międzypokoleniową wypowiedź o potrzebie kobiecej jedności i o tym, co staje jej na drodze. Towarzyszą im ambasadorki marki: Siostry ADiHD, Marta z Codziennie Fit i Sara James.
Czytaj też: Netguru i Nowy®Ład promują akcję "Hidden Heroes"
Punktem wyjścia najnowszej odsłony She Moves Us „Bez Porównania” jest zwrócenie uwagi na to, że powodem, dla którego kobiety nie są w stanie dostrzec swojego potencjału i wyjątkowości, jest fakt, że wciąż się do siebie porównują. W manifeście Manuela Gretkowska i Ofelia nawołują kobiety, aby się wspierały i wzajemnie umacniały swój indywidualizm.
Koncepcję kampanii stworzyła agencja Pomysły, a jej realizacją zajął się dom produkcyjny Moon Films. Spot wyreżyserowała Maria Makowska, a zdjęcia do kampanii wykonała Katarzyna Bielska. Za postprodukcję odpowiada RIOdePOST. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal, Havas odpowiada za planowanie i zakup mediów.
Lokalna odsłona jest przełożeniem kampanii globalnej, której twarzą jest Dua Lipa oraz grono ambasadorek marki Puma.
Czytaj też: Płatności mobilne BLIK z kolejną kampanią
(AMS, 26.04.2022)