Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Płatności mobilne BLIK z kolejną kampanią

Kampania reklamowa będzie prowadzona do końca maja (fot. materiały prasowe)

Ruszyła nowa kampania promująca system płatności mobilnych BLIK. Prowadzona jest pod hasłem "Bądź Kotem płatności". Pojawia się w niej ambasador marki Tomasz Kot.

Kampania prowadzona jest w telewizji, digitalu i kinach. Działania reklamowe potrwają do końca maja. Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy z udziałem polskiego aktora Tomasza Kota.

Czytaj też: Brand New Galaxy kupiona przez amerykańską sieć Stagwell

Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania paid social i paid search agencja marketingu efektywnościowego Performics, natomiast współpracą z influencerami zajmuje się LiquidThread. Strategię komunikacji i kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan.

(KAP, 25.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.