Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karol Paciorek, Vlog Cash i Maciej Je w kampanii Finlandia Vodka

Kampania Finlandia Vodka realizowana w ramach strategii „Jestem czystością... Jestem Finlandia Vodka” (fot. materiały prasowe)

Wystartowała influencerska kampania wizerunkowa marki Finlandia Vodka (Brown - Forman), realizowana w ramach strategii „Jestem czystością... Jestem Finlandia Vodka”.

Do współpracy zaproszono Karola Paciorka, Vlog Casha oraz Macieja Je. Influencerzy wyruszyli na tydzień do Finlandii, aby przekonać się, jak czystość regionu przekłada się na czystość produktu, który podkreśla w swojej komunikacji marka.

Czytaj też: Roksana Węgiel ambasadorką kosmetyków Stars from the Stars

Za pomysł koncepcyjny, współpracę z influencerami, realizację i nadzór projektowy odpowiada agencja K2 Create. Kampania potrwa do 30 kwietnia 2022 roku.

(AMS, 15.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.