Karol Paciorek, Vlog Cash i Maciej Je w kampanii Finlandia Vodka
Kampania Finlandia Vodka realizowana w ramach strategii „Jestem czystością... Jestem Finlandia Vodka” (fot. materiały prasowe)
Wystartowała influencerska kampania wizerunkowa marki Finlandia Vodka (Brown - Forman), realizowana w ramach strategii „Jestem czystością... Jestem Finlandia Vodka”.
Do współpracy zaproszono Karola Paciorka, Vlog Casha oraz Macieja Je. Influencerzy wyruszyli na tydzień do Finlandii, aby przekonać się, jak czystość regionu przekłada się na czystość produktu, który podkreśla w swojej komunikacji marka.
Czytaj też: Roksana Węgiel ambasadorką kosmetyków Stars from the Stars
Za pomysł koncepcyjny, współpracę z influencerami, realizację i nadzór projektowy odpowiada agencja K2 Create. Kampania potrwa do 30 kwietnia 2022 roku.
(AMS, 15.04.2022)