TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok potroi przychody z reklam - do ponad 11 mld dol. rocznie

TikTok ma na świecie już ponad 1 mld aktywnych użytkowników, ich liczba nadal rośnie

Według firmy badawczej Insider Intelligence przychody z reklam zamieszczanych na TikToku w 2022 roku prawdopodobnie sięgną ponad 11 mld dol., przekraczając łączną sprzedaż Twittera i Snapchata - konkurujących z chińską aplikacją.

TikTok, którego właścicielem jest chiński koncern ByteDance, ma na świecie już ponad 1 mld użytkowników. Twitter odnotowuje 689 mln aktywnych użytkowników miesięcznie (w sumie 1,3 mld zarejestrowanych kont), Snapchat - ponad 500 mln.

Czytaj też: Google Showcase nie daje dużego wzrostu, ale wydawcy nie rezygnują

Według przewidywań Twitter i Snapchat wygenerują odpowiednio 5,58 mld dol. i 4,86 mld dol. przychodów z reklam w 2022 roku. Daje to w sumie 10,44 mld dol, a więc mniej niż u TikToka, który osiągnie 11,64 mld dol., dokładnie trzykrotnie więcej niż w roku 2021, kiedy osiągnięta została kwota 3,88 mld dol.

Prawie 6 mld dol., czyli ponad połowa tegorocznych przychodów z reklam chińskiej aplikacji, będzie pochodzić ze Stanów Zjednoczonych. Pomimo kontrowersji dotyczących przekazywania danych użytkowników z USA do Chin.

Czytaj też: Meta czasowo zablokowała zdjęcia z Buczy na Facebooku i Instagramie

(MAC, 13.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.