Arkadiusz Milik w działaniach reklamowych spółki GGDAB Polska SA
Arkadiusz Milik i Patryk "Rojson" Rojewski zostali strategicznymi inwestorami Day of Duel (fot. materiały prasowe)
Piłkarz Arkadiusz Milik i jeden z najdłużej działających youtuberów w Polsce Patryk "Rojson" Rojewski biorą udział w działaniach promujących emisję crowdinvestingową spółki e-sportowej GGDAB Polska SA.
Firma nie podaje, jakie dokładnie role będą odgrywali influencerzy w kampanii, ale zostali oni strategicznymi inwestorami Day of Duel. DoD to platforma, w której wykorzystywany jest autorski algorytm umożliwiający kojarzenie ze sobą graczy prezentujących podobne umiejętności w wybranych grach komputerowych. Platforma jest na etapie wersji beta i zostanie wprowadzona na rynek z wiosną 2023 roku.
Czytaj też: Specjaliści PR: Rosja znakomicie wykorzystuje sportwashing
Głównym celem uruchomienia akcji jest promowanie trwającej kampanii crowdinvestingowej, w której szefowie spółki mają nadzieję zebrać 4,65 mln zł. W przyszłości firma planuje również wejście na giełdę NewConnect.
(KAP, 13.04.2022)