Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Arkadiusz Milik w działaniach reklamowych spółki GGDAB Polska SA

Arkadiusz Milik i Patryk "Rojson" Rojewski zostali strategicznymi inwestorami Day of Duel (fot. materiały prasowe)

Piłkarz Arkadiusz Milik i jeden z najdłużej działających youtuberów w Polsce Patryk "Rojson" Rojewski biorą udział w działaniach promujących emisję crowdinvestingową spółki e-sportowej GGDAB Polska SA.

Firma nie podaje, jakie dokładnie role będą odgrywali influencerzy w kampanii, ale zostali oni strategicznymi inwestorami Day of Duel. DoD to platforma, w której wykorzystywany jest autorski algorytm umożliwiający kojarzenie ze sobą graczy prezentujących podobne umiejętności w wybranych grach komputerowych. Platforma jest na etapie wersji beta i zostanie wprowadzona na rynek z wiosną 2023 roku.

Czytaj też: Specjaliści PR: Rosja znakomicie wykorzystuje sportwashing

Głównym celem uruchomienia akcji jest promowanie trwającej kampanii crowdinvestingowej, w której szefowie spółki mają nadzieję zebrać 4,65 mln zł. W przyszłości firma planuje również wejście na giełdę NewConnect.

(KAP, 13.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.