Debiut Do Rzeczy na NewConnect przełożony na pierwszy kwartał 2026 roku
Do Rzeczy miała zadebiutować na NewConnect w czwartym kwartale 2025 roku (fot. materiały prasowe)
Spółka Do Rzeczy, wydawca m.in. "Tygodnika do Rzeczy", na pierwszy kwartał 2026 roku przełożyła wprowadzenie swoich akcji do obrotu na NewConnect. Jednocześnie poinformowała o rozpoczęciu drugiej oferty publicznej.
Do Rzeczy miała zadebiutować na NewConnect w czwartym kwartale 2025 roku. O przesunięciu terminu złożenia wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu na tym rynku spółka poinformowała w poniedziałek w komunikacie.
"Zarząd podjął decyzję o przesunięciu terminu"
Jednocześnie Do Rzeczy zapowiedziała, że przedstawi kolejną ofertę publiczną akcji, która umożliwi jej przejście do kolejnego etapu rozwoju. Chodzi m.in. o inwestycje w treści oraz rozwój monetyzacji i kompetencji sprzedażowych.
Czytaj też: "Fakty" zyskały rozszerzone wydanie w serwisie TVN 24+ pod nazwą "Fakty+"
"Aby skutecznie zrealizować te cele jeszcze przed debiutem, zarząd podjął decyzję o przesunięciu terminu złożenia wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu na rynek NewConnect na pierwszy kwartał 2026 roku" – podano w komunikacie.
W czerwcu wydawca "Tygodnika do Rzeczy" w ramach publicznej emisji akcji pozyskał 1,9 mln zł, choć plan zakładał 5 mln zł. Wtedy spółka zaoferowała 90 910 akcji, ale zapisy złożono na 37,5 proc. tej puli. Na akcje serii D zapisało się 339 inwestorów (337 osób fizycznych i dwie osoby prawne), a średnia wartość zapisu wyniosła 5532 zł.
Spółka Do Rzeczy miała 256 tys. zł straty
Partnerem Do Rzeczy w zakresie realizacji nowej emisji akcji jest ponownie Dom Maklerski INC.
Czytaj też: Infor przygotowuje serwis subskrypcyjny DGP Digital z treściami premium
Do Rzeczy jest wydawcą "Tygodnika do Rzeczy", serwisu DoRzeczy.pl oraz miesięcznika "Historia Do Rzeczy". Jest spółką zależną PMPG Polskie Media.
Większość jej przychodów (78 proc.) pochodzi z działalności wydawniczej (głównie sprzedaż egzemplarzowa), a 21 proc. z reklamy online.
W 2024 roku spółka Do Rzeczy miała 12,17 mln zł przychodów (o 21 proc. mniej niż w 2023 roku) i 256 tys. zł straty, podczas gdy rok wcześniej zanotowała 151,5 tys. zł zysku netto.
Czytaj też: Brytyjskie firmy medialne otrzymały ostrzeżenia prawne w związku z bojkotowaniem Izraela
(JF, 14.10.2025)










