Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debiut Do Rzeczy na NewConnect przełożony na pierwszy kwartał 2026 roku

Do Rzeczy miała zadebiutować na NewConnect w czwartym kwartale 2025 roku (fot. materiały prasowe)

Spółka Do Rzeczy, wydawca m.in. "Tygodnika do Rzeczy", na pierwszy kwartał 2026 roku przełożyła wprowadzenie swoich akcji do obrotu na NewConnect. Jednocześnie poinformowała o rozpoczęciu drugiej oferty publicznej.

Do Rzeczy miała zadebiutować na NewConnect w czwartym kwartale 2025 roku. O przesunięciu terminu złożenia wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu na tym rynku spółka poinformowała w poniedziałek w komunikacie.

"Zarząd podjął decyzję o przesunięciu terminu"

Jednocześnie Do Rzeczy zapowiedziała, że przedstawi kolejną ofertę publiczną akcji, która umożliwi jej przejście do kolejnego etapu rozwoju. Chodzi m.in. o inwestycje w treści oraz rozwój monetyzacji i kompetencji sprzedażowych.

Czytaj też: "Fakty" zyskały rozszerzone wydanie w serwisie TVN 24+ pod nazwą "Fakty+"

"Aby skutecznie zrealizować te cele jeszcze przed debiutem, zarząd podjął decyzję o przesunięciu terminu złożenia wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu na rynek NewConnect na pierwszy kwartał 2026 roku" – podano w komunikacie.

W czerwcu wydawca "Tygodnika do Rzeczy" w ramach publicznej emisji akcji pozyskał 1,9 mln zł, choć plan zakładał 5 mln zł. Wtedy spółka zaoferowała 90 910 akcji, ale zapisy złożono na 37,5 proc. tej puli. Na akcje serii D zapisało się 339 inwestorów (337 osób fizycznych i dwie osoby prawne), a średnia wartość zapisu wyniosła 5532 zł.

Spółka Do Rzeczy miała 256 tys. zł straty

Partnerem Do Rzeczy w zakresie realizacji nowej emisji akcji jest ponownie Dom Maklerski INC.

Czytaj też: Infor przygotowuje serwis subskrypcyjny DGP Digital z treściami premium

Do Rzeczy jest wydawcą "Tygodnika do Rzeczy", serwisu DoRzeczy.pl oraz miesięcznika "Historia Do Rzeczy". Jest spółką zależną PMPG Polskie Media.

Większość jej przychodów (78 proc.) pochodzi z działalności wydawniczej (głównie sprzedaż egzemplarzowa), a 21 proc. z reklamy online.

W 2024 roku spółka Do Rzeczy miała 12,17 mln zł przychodów (o 21 proc. mniej niż w 2023 roku) i 256 tys. zł straty, podczas gdy rok wcześniej zanotowała 151,5 tys. zł zysku netto.

Czytaj też: Brytyjskie firmy medialne otrzymały ostrzeżenia prawne w związku z bojkotowaniem Izraela

(JF, 14.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.