Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K2 Create ma nową kadrę menedżerską, zwiększa też zespół

Celem zmian kadrowych jest uelastycznienie struktury, aby lepiej wspierać biznes klientów (fot. materiały prasowe)

Do agencji K2 Create (Grupa K2) dołączają Natalia Krzyśków jako client service and business director i Magdalena Pierzynowska jako traffic manager. Katarzyna Zemlik staje na czele działu strategii jako senior strategic planner, a Katarzyna Szmidt obejmuje stanowisko HR business partner. Agencja wzmacnia także działy kreacji i social media.

Nowy zespół zarządzający K2 Create odpowiada za nadzór nad produktem kreatywnym, bieżące działania operacyjne i rozwój biznesu, jak również wyznacza kierunki rozwoju agencji.

Katarzyna Zemlik odpowiada za poszerzenie oferty agencji o komunikację marketingową dopasowaną do świata 3.0. - gamevertising oraz komunikację w metawersum.

Czytaj też: Kacper Gilarowski head of martech w K2 Precise

Natalia Krzyśków na nowo utworzonym stanowisku odpowiada za zarządzanie działem obsługi klienta oraz rozwój biznesu. Zajmuje się budowaniem relacji i poszerzaniem współpracy z klientami poprzez usprawnianie dotychczasowych i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie obsługi komunikacji marek. Krzyśków pracowała dla takich marek, jak McDonald’s Francja, L’Oréal, Renault, Tesco, British Airways, Plus GSM, Wedel, Kompania Piwowarska.

Była szefowa influencer marketingu LiveMarket traffic managerką w K2

Do agencji dołącza także Magdalena Pierzynowska jako traffic manager. Do jej zadań należy nadzór pracy zespołu kreacji i motion design. Do K2 Create przeszła z LiveMarket, gdzie była szefową produkcji wideo i live-commerce oraz influencer marketingu.

Katarzyna Szmidt zajmuje się koordynacją i realizacją projektów HR. Do zespołu HR dołączyli również Wiktoria Babecka, junior HR specialist, która odpowiada za obszar rekrutacji, onboardingu i employer brandingu oraz Jarosław Banasiak, talent & development manager.

W dziale obsługi klienta do zespołu Anny Turek, account supervisor, obsługującego m.in. UPC, Pepsi, Wartę, CD Projekt, Morizon i Brown Forman, doszła Paulina Rauber jako project manager, wcześniej pracująca w zespole K2 Create wspierającym Netflix Polska. Z kolei do zespołu obsługującego Carrefour, Samsung, Maxon i CreamFinance - Weronika Kowalczuk, junior project manager, która wcześniej pracowała w dziale marketingu portalu Gazeta.pl. Dodatkowo Agata Gnypek awansowała na stanowisko account manager.

Do zespołu strategii dołączyła Sylwia Cembala, junior strategic planner, studentka Communication Design na Uniwersytecie Warszawskim.

Wzmocnienie działu kreacji K2

Zmiany wynikające z rozwoju współpracy z dotychczasowymi klientami oraz z pozyskania nowego biznesu zaszły również w dziale kreacji, który zarządzany jest przez Magdalenę Banasik, head of creatives. W zespole pojawił się copywriter Andrzej Ziembicki, wracający do K2 Create po trzech latach przerwy i pracy m.in. we Freundschaft The Digitals, oraz junior copywriterka Anna Michałowska.

Czytaj też: Ukrainian Creative Stories 2022 wspiera agencje reklamowe z Ukrainy

 

Zespół wzmocnił również art director Jarek Kuśmierski, wcześniej związany z VMLY&R Poland (IKEA) i Teatrem Polskim we Wrocławiu, oraz junior art director – Kinga Stawska, wcześniej graphic designer w Agencji Gordo i Michalina Przestrzelska, poprzednio art director w agencji Idealia Digital Hub. Dział kreacji wspierają także Milena Debrowner, Aleksandra Kucejko oraz Patrycja Muszyńska, które dołączyły do agencji w ramach programu stażowego „Przyszli Dyrektorzy”.

Dział social media, na którego czele stoi Olga Jakubiak, head of social media, zasiliła Anita Bogucka, social media specialist, poprzednio w more communications agency.

Wzmocnienia kadrowe miały miejsce również w zespole obsługującym Netflix Polska, zarządzanym przez Aleksandrę Siwierską, senior account manager oraz Monikę Wasilewską, head of creative team. Do zespołu dołączyli Mateusz Murawski jako senior social media manager, Natalia Cupryjak-Tworkiewicz jako creative strategist, Michał Jurkowski-Piechucki jako community manager oraz Anna Sierakowska-Nikiel jako project manager.

(AMS, 12.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.