Ukrainian Creative Stories 2022 wspiera agencje reklamowe z Ukrainy
Nowy format projektu Ukrainian Creative Stories 2022 skłoni międzynarodowe środowiska reklamowe do wspierania Ukrainy (fot. materiały prasowe)
All-Ukrainian Advertising Coalition VRK oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wspólnie organizują Ukrainian Creative Stories 2022 w nowej formule.
Celem projektu jest szerokie zaprezentowanie społeczności międzynarodowej ukraińskich agencji oraz stworzenie funduszu, który będzie je wspierał. Chodzi o pokazanie potencjału twórczego agencji, ludzi pracujących w branży reklamowej i w konsekwencji pozyskanie wsparcie finansowego od środowisk reklamowych z całego świata.
Projekt zostanie zaprezentowany w ramach skróconego programu konkursowego, czyli bloku Positive Change, w ramach 23. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Kijowie. Blok ten, w którym nagradzane są projekty za kreatywność w komunikacji o znaczeniu społecznym, będzie składać się z kategorii przeznaczonej dla reklamy społecznej oraz kategorii specjalnej #StandWithUkraine.
Ważną częścią UCS będzie wspólna prezentacja wszystkich ukraińskich agencji przed międzynarodową społecznością reklamową.
Udział w konkursie dla agencji ukraińskich jest bezpłatny, a dla agencji międzynarodowych - odpłatny. Z opłat wnoszonych przez agencje międzynarodowe zostanie utworzony fundusz wspierający ukraińską branżę.
Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 20 maja na stronie creative-stories.com.ua
(AMS, 11.04.2022)