Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec wszystkie warianty Warki reklamuje jednocześnie

Ujednolicono także opakowania Warki Radler (screen: YouTube/Warka Radler)

Grupa Żywiec stratuje z nową komunikacją marki Warka - od teraz cała gama wariantów Warki będzie komunikowana wspólnie.

4 kwietnia w telewizji i internecie pojawiła się pierwsza wspólna reklama wariantów Warki: lager Warka Jasne Pełne, dwusłodowa Warka Strong, szereg smakowych piw Warka Radler 3,5 proc. oraz owocowa, bezalkoholowa Warka Radler w wielu smakach. Uspójnione zostały kreacje przygotowywane do digitalu. Dodatkowo ujednolicono opakowania Warki Radler.

Czytaj też: Kompania Piwowarska rozszerza markę Hardmade, wraca z kampanią telewizyjną

Produkty Warki otrzymają szeroko zakrojone wsparcie marketingowe. Za kreację i komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, która na początku 2022 roku przejęła kompleksową obsługę wszystkich wariantów Warki. Kampanie dla Warki planuje i kupuje Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.

(AMS, 07.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.