Grupa Żywiec wszystkie warianty Warki reklamuje jednocześnie

Ujednolicono także opakowania Warki Radler (screen: YouTube/Warka Radler)
Grupa Żywiec stratuje z nową komunikacją marki Warka - od teraz cała gama wariantów Warki będzie komunikowana wspólnie.
4 kwietnia w telewizji i internecie pojawiła się pierwsza wspólna reklama wariantów Warki: lager Warka Jasne Pełne, dwusłodowa Warka Strong, szereg smakowych piw Warka Radler 3,5 proc. oraz owocowa, bezalkoholowa Warka Radler w wielu smakach. Uspójnione zostały kreacje przygotowywane do digitalu. Dodatkowo ujednolicono opakowania Warki Radler.
Czytaj też: Kompania Piwowarska rozszerza markę Hardmade, wraca z kampanią telewizyjną
Produkty Warki otrzymają szeroko zakrojone wsparcie marketingowe. Za kreację i komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, która na początku 2022 roku przejęła kompleksową obsługę wszystkich wariantów Warki. Kampanie dla Warki planuje i kupuje Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.
(AMS, 07.04.2022)
