Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mariusz Pitura napisał książkę dla dzieci. Dochód z jej sprzedaży pomoże Ukrainie

Cały dochód ze sprzedaży książki zostanie przekazany na fundusz "SOS dla dzieci z Ukrainy"(fot. https://wydawnictwodwiesiostry.pl/katalog/j)

Mariusz Pitura, ostatnio creative group head & senior writer gry Techlandu "Dying Light 2" został autorem książki dla dzieci "Jak zebra przeszła samą siebie".

Mariusz Pitura jest autorem tekstu, za ilustracje odpowiada Aleksandra Słowińska. Książkę wydało Wydawnictwo Dwie Siostry, kosztuje 39,90 zł, a cały dochód z jej sprzedaży zostanie przekazany na fundusz "SOS dla dzieci z Ukrainy".

Czytaj też: Udana premiera "Dying Light 2". Z gratulacjami spieszy nawet konkurencja

Pitura pracę w Techlandzie zaczął w 2020 roku, wcześniej pracował jako creative group head w agencji Scholz & Friends Warszawa, gdzie zajmował się przede wszystkim działaniami new business. Od 2015 roku był dyrektorem kreatywnym w Walk Creative, wcześniej przez pięć lat zarządzał kreacją J. Walter Thompson, był dyrektorem kreatywnym JWT Warszawa, a także deputy creative directorem w agencjach TBWA i DDB Warszawa. Jest zdobywcą ponad 50 nagród na festiwalach reklamowych, członkiem i przewodniczącym jury wielu konkursów (Golden Drum, Eurobest, AdStars - Republic of Korea, White Square, KTR). 

Pitura z końcem marca rozstał się z firmą Techland, zaczął pracę w nowym projekcie, ale na razie nie zdradza jego szczegółów.

Czytaj też: Lewandowski, Wersow i Friz najpopularniejszymi influencerami w Polsce w 2021 roku

(AMS, 07.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.