Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lewandowski, Wersow i Friz najpopularniejszymi influencerami w Polsce w 2021 roku

Anna i Robert Lewandowscy zajmują odpowiednio 4. i 1. miejsce wśród najpopularniejszych influencerów w Polsce (fot.Pawel Wodzynski/Dzien Dobry TVN/East News)

Według Rankingu Influencerów, przygotowanego przez Festiwal Twórców Internetowych SeeBloggers i agencję InfluTool, najpopularniejszymi influencerami w Polsce w 2021 roku byli Robert Lewandowski i członkowie Ekipy: Weronika "Wersow" Sowa oraz Karol "Friz" Wiśniewski. 

W czołowej dziesiątce znaleźli się poza tym: Anna Lewandowska, Martyna Wojciechowska, w przeszłości związani z Team X: Natalia "Natsu" Kaczmarczyk, Julia Kostera, Monika Kociołek i Marcin Dubiel oraz członek Ekipy - Mateusz "Tromba" Trąbka. To pierwszy raz w historii, gdy w czołowej dziesiątce najpopularniejszych twórców internetowych znalazło się więcej osób powiązanych z Team X niż z Ekipą Friza.

Press

(screen Youtube.com/Team X)

W raporcie znalazły się również rankingi z podziałem na rodzaj influencingu. Wśród sportowców za Lewandowskim są Joanna Jędrzejczyk i Jan Błachowicz. Aktualnie najlepsza tenisistka świata Iga Świątek zajmuje ósme miejsce. Wśród osób publicznych za Anną Lewandowską i Martyną Wojciechowską znalazły się Sylwia Przybysz oraz Julia Wieniawa. Wśród najpopularniejszych blogerów w czołowej trójce są Bakusiowo, Make Life Easier i Janina Daily.

W rankingu krytykowani twórcy: Dziki Trener, Mama Ginekolog

Wysokie pozycje w rankingu zdobyli twórcy, którzy w ciągu ostatnich miesięcy spotkali się z falą krytyki. Dziki Trener (otwarcie kwestionował potrzebę szczepień przeciwko COVID-19) jest najpopularniejszym twórcą wśród influencerów zajmujących się sportem i fitness. Za to Mama Ginekolog (niedawno zarzucano jej plagiat ubrań znanej marki modowej i zauważono, że influencerka nie ma specjalizacji ginekologicznej) została najpopularniejszą twórczynią parentingową.

Jak wybrano najpopularniejszych influencerów?

Jak wyjaśniają autorzy raportu - ocena popularności opiera się na liczbie obserwujących, liczbie polubień, udostępnień i komentarzy ich treści, zaangażowaniu liczonych na podstawie średnich wartości interakcji i liczby odwiedzin bloga, jeśli twórca taki prowadzi.

(KAP, 06.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.