Unilink chce w kampanii zbudować pozycję lidera
Kampania Unlink potrwa do jesieni (screen: YouTube/Unilink S.A.)
Unilink, dystrybutor ubezpieczeń, wystartował z wizerunkową kampanią reklamową.
Kampania ma na celu zbudowanie wizerunku Unilinku jako lidera na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego. Chodzi zarówno o dotarcie z przekazem do konsumentów, jak i wzmocnienie pozycji agentów firmy.
Czytaj też: Grayling zamyka działalność w Rosji
Kampania potrwa do jesieni i będzie emitowana zarówno w głównych stacjach - TVN i Polsat, jak również stacjach tematycznych, m.in.: Canal+, Eurosport, BBC, AXN, stacjach muzycznych, informacyjnych czy kanałach edukacyjnych.
Kampania online będzie prowadzona na platformach VOD, w mediach społecznościowych oraz Google Display Network i Search. Za stronę kreatywną odpowiada agencja Splendid & Wise, za produkcję spotu Papaya Films, a za media Mindshare. Reżsyeria - Marcin Dubiniec.
Czytaj też: Leroy Merlin Polska usuwa fanpage nawołujący do bojkotu sieci sklepów
(AMS, 05.04.2022)