Grayling zamyka działalność w Rosji
Grayling prowadził działalność na rynku rosyjskim od 23 lat (screen: grayling.com/pl)
W związku z inwazją Rosji na Ukrainę Grayling wycofuje się z rynku rosyjskiego i zamyka swoje biuro w Moskwie.
Grayling prowadził działalność na rynku rosyjskim od 23 lat, zatrudniając 40 pracowników na umowę o pracę.
Czytaj też: Betclic zrywa umowę z Gromdą. WP ujawniła przeszłość jednego z twórców gali
„W ciągu ostatnich tygodni intensywnie pracowaliśmy, aby zakończyć proces wycofywania się z rynku rosyjskiego. Chcieliśmy mieć pewność, że odpowiednio zadbaliśmy o naszych pracowników z rosyjskiego biura Grayling, którzy nie utożsamiają się z toczącą się wojną i podzielają powszechne uczucia oburzenia i przerażenia w związku z popełnianymi okrucieństwami. Po konsultacjach z kierownictwem rosyjskiego biura i naszym zespołem doszliśmy do wniosku, że jedynym wyjściem jest zamknięcie przedstawicielstwa Grayling w Rosji. Zrobimy to tak szybko, jak to będzie możliwe, zapewniając jednocześnie naszym koleżankom i kolegom jak największe wsparcie" – zapewnia Richard Jukes, przewodniczący rady dyrektorów w Grayling.
Grayling Poland działa od 25 lat, jest częścią Huntsworth, globalnej sieci agencji komunikacyjnych z siedzibą w Londynie, która zatrudnia 800 osób w 40 biurach w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie. Do grona klientów agencji w Polsce należą m.in.: Sony, Visa, BMW Group, Free Now, Primark, Nobu, Griffin Real Estate, EPP, Circle K, Tetra Pak, GE Healthcare, Herbalife, Naspers (właściciel m.in. OLX, PayU), Grupa OLX i TP Link.
Czytaj też: Marketing a Iga Świątek. "Jej jedyny minus to fakt, że nie jest z Ameryki"
(AMS, 04.04.2022)