Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IMM: RMF FM liderem cytowań w lutym. TVN 24 pierwszy w kategorii

Na RMF FM inne media powoływały się w lutym 2385 razy (fot. Pixabay.com)

Radio RMF FM było najczęściej cytowanym medium w lutym 2022 roku - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Na RMF FM inne media powoływały się w zeszłym miesiącu 2385 razy. Drugi był Onet - 2241 cytowań, a trzecia Wirtualna Polska - 2049.

TVN 24 pierwszy wśród stacji telewizyjnych

Najczęściej cytowanym dziennikiem była "Rzeczpospolita" (1730), która wyprzedziła "Super Express" (1331) i "Fakt" (1123).

Czytaj też: Mediapanel: zainteresowanie informacjami w sieci nadal wyższe niż przed wojną

Wśród stacji telewizyjnych prowadził TVN 24 z 1171 powołaniami, za nim były Polsat News (785) i TVN (697).

Spośród stacji radiowych w czołówce - obok RMF FM - znalazły się Polskie Radio 24 (1259) i Radio Zet (999). Z kolei w przypadku portali internetowych trzecie miejsce - za Onetem i WP - zajęła Interia (1253).

Press

(fot. materiały prasowe)

W zestawieniu tygodników i dwutygodników na czele były: "Viva" (284), "Sieci" (275) i "Wprost" (209). W kategorii miesięczników i dwumiesięczników największą liczbę wzmianek odnotowano w przypadku: "Forbesa" (174), "Perspektyw" (123), "Twojego Stylu" (106) i "Press" (93).

"Rzeczpospolita" najczęściej cytowana

Najczęściej cytowanym medium regionalnym była "Gazeta Krakowska" z 92 powołaniami. Kolejne miejsca zajęły Radio Gdańsk (77) i Radio Kraków (72).

W kategorii tytułów prasowych o profilu ekonomicznym i biznesowym wygrała "Rzeczpospolita", a dalej były: "Dziennik Gazeta Prawna" (1017) i "Puls Biznesu" (220). Z kolei w zestawieniu mediów o profilu biznesowym i ekonomicznym obejmującym serwisy internetowe na miejscu pierwszym był Money.pl (391), na drugim Businessinsider.com.pl (369), a na trzecim Bankier.pl (198).

Czytaj też: TVP: 2,6 mln zł na kampanię "Telewizja Polska przypomina, nowy standard się zaczyna"

Analizę częstotliwości cytowań przygotowano na podstawie 31 295 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych.

(KOZ, 24.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.