TVP: 2,6 mln zł na kampanię "Telewizja Polska przypomina, nowy standard się zaczyna"
W kampanii wzięła udział m.in. Elżbieta Jaworowicz (fot. materiały prasowe)
TVP wydała 2,6 mln zł na kampanię informacyjną "Telewizja Polska przypomina, nowy standard się zaczyna" związaną ze zmianą standardu nadawania telewizji naziemnej.
Informacje na ten temat przekazał prezes TVP Jacek Kurski w odpowiedzi na interpelację posłanki Koalicji Obywatelskiej Barbary Dolniak.
Kampania "Telewizja Polska przypomina, nowy standard się zaczyna" - poza TVP - objęła radio, prasę, nośniki reklamy zewnętrznej i internet. Twarzami kampanii zostali Elżbieta Jaworowicz, Rafał Patyra i Rafał Brzozowski.
Czytaj też: List do Rosjan wydrukowano na jedynkach dzienników Polska Press
Z udostępnionych przez TVP danych wynika, że spółka na kampanię radiową przeznaczyła 558 tys. zł, outdoor - 853 tys. zł, a w pozostałych mediach - 1,4 mln zł.
Spoty reklamowe, wyprodukowane przez agencję kreacji i oprawy TVP, kosztowały 68 tys. zł.
Zmiana standardu nadawania rozpocznie się 28 marca i potrwa do 28 czerwca 2022 roku.
(KOZ, 23.03.2022)