Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Czuż dla kampanii Centrum Praw Kobiet

Kampania Centrum Praw Kobiet ma pokazywać sprzeciw wobec ograniczenia praw kobiet w Polsce (fot. materiały prasowe)

Centrum Praw Kobiet wystartowało z kampanią zapraszającą do przekazania 1% podatku na cele fundacji. Za przygotowanie akcji odpowiedzialna jest agencja kreatywna Dziadek do Orzechów, która nawiązała współpracę z projektantką Anną Czuż. Specjalnie dla CPK opracowała ona krój pisma wykorzystany na banerach.

Hasło główne kampanii brzmi „Przelej gniew na nasze konto”. Na grafikach towarzyszącym postom i banerom zobaczymy zdjęcia z zeszłorocznych strajków kobiet, a także bulwersujące cytaty osób związanych z polityką i Kościołem katolickim.

Zadaniem Czuż było opracowanie logotypu i kroju pisma dla kampanii, a także stworzenie „piorunocenta” eksponowanego na plakacie.

„Nasze tegoroczne kreacje przygotowane dla Centrum Praw Kobiet mają pokazywać sprzeciw i gniew powstały w wyniku ograniczenia praw kobiet w Polsce. Aby przekazać te emocje, zaczerpnęliśmy ze stylistyki streetartowej, która często agresywnie i głośno wykrzykuje swoje zdanie” - tłumaczy Albert Stęclik, founding partner w Dziadku do Orzechów.

(AMS, 11.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.