Anna Czuż dla kampanii Centrum Praw Kobiet
Kampania Centrum Praw Kobiet ma pokazywać sprzeciw wobec ograniczenia praw kobiet w Polsce (fot. materiały prasowe)
Centrum Praw Kobiet wystartowało z kampanią zapraszającą do przekazania 1% podatku na cele fundacji. Za przygotowanie akcji odpowiedzialna jest agencja kreatywna Dziadek do Orzechów, która nawiązała współpracę z projektantką Anną Czuż. Specjalnie dla CPK opracowała ona krój pisma wykorzystany na banerach.
Hasło główne kampanii brzmi „Przelej gniew na nasze konto”. Na grafikach towarzyszącym postom i banerom zobaczymy zdjęcia z zeszłorocznych strajków kobiet, a także bulwersujące cytaty osób związanych z polityką i Kościołem katolickim.
Zadaniem Czuż było opracowanie logotypu i kroju pisma dla kampanii, a także stworzenie „piorunocenta” eksponowanego na plakacie.
„Nasze tegoroczne kreacje przygotowane dla Centrum Praw Kobiet mają pokazywać sprzeciw i gniew powstały w wyniku ograniczenia praw kobiet w Polsce. Aby przekazać te emocje, zaczerpnęliśmy ze stylistyki streetartowej, która często agresywnie i głośno wykrzykuje swoje zdanie” - tłumaczy Albert Stęclik, founding partner w Dziadku do Orzechów.
(AMS, 11.03.2022)