Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Borek w wulgarnym i seksistowskim spocie promuje walki na gołe pięści

Mateusz Borek angażuje się w promocję federacji Gromda od początku jej istnienia (for. kadr ze spotu)

W wideo promującym galę walk na gołe pięści, ociekającym nagością i wulgaryzmami, wystąpił dziennikarz sportowy Mateusz Borek, komentator piłki nożnej w TVP i Viaplay.

18 marca odbędzie się gala pięściarska federacji Gromda. Zawodnicy będą walczyć na gołe pięści. Spot promujący to wydarzenie nakręcono w mafijnej stylistyce, a na ekranie na przemian pojawiają się roznegliżowane modelki, zawodnicy i sceny z walk.

"Promocja patologii"

Akcesoriami pięściarzy i hostess są broń, alkohol i pliki pieniędzy. Reguły rządzące Gromdą przedstawia Mateusz Borek, dziennikarz sportowy, komentator piłkarski TVP Sport i Viaplay, współwłaściciel Kanału Sportowego i promotor bokserski. Borek angażuje się w promocję federacji Gromda od początku jej istnienia.

Czytaj też: Pol, Borek, Smokowski, Stanowski. Dobrze weszło z Kanałem Sportowym

W spocie lektor odczytuje, że jedna z zasad Gromdy brzmi: "Kur... zawsze będzie kur.... Nie zmienisz tego”.

Spot skomentował dziennikarz śledczy Wirtualnej Polski Szymon Jadczak: "Jestem ciekaw opinii szefostwa TVP, dlaczego zgadzają się, żeby ich komentator występował w czymś tak wulgarnym, knajackim i promującym najgorsze wzorce? Z jednej strony koncert dla ofiar z Ukrainy, z drugiej promocja patologii".

Walki będzie można obejrzeć na stronie Gromda.tv, dostęp kosztuje 24,99 zł.

(BCY, 10.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.