Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nieagencja i Brand24 uruchomiły stronę Zglostrolla.pl

Zglostrolla.pl pozwala na zgłaszanie podejrzanych treści - dezinformacji, fake newsów i kłamstw (fot. materiały prasowe)

Brand24 i Nieagencja stworzyły aplikację Zglostrolla.pl, która pozwala na zgłaszanie podejrzanych treści - dezinformacji, fake newsów i kłamstw. Partnerem akcji jest Zenbox.pl.

Narzędzie jest bardzo proste w obsłudze. Wystarczy wkleić link do podejrzanej treści i wysłać - analitycy Brand24 sprawdzają zgłoszenie, a następnie przekierowują je - w przypadku uzasadnionych fake newsów czy manipulacji - do odpowiednich organów, administracji serwisów społecznościowych i monitorują weryfikację treści.

Ekipa Brand24 już walczy z dezinformacją, publikując na specjalnym profilu "Demaskujemy dezinformację" prześwietlone fake newsy i propagandę rosyjską. Nowe narzędzie ma pomóc w bardziej efektywnym zgłaszaniu podejrzanych treści przez internautów i skutecznym ich weryfikowaniu.

"Razem z naszymi klientami pomagamy, jak możemy. Teraz czas dołożyć do tego cegiełkę w obszarze, na którym się znamy. W świecie cyfrowym też możemy zrobić bardzo wiele w tej sytuacji - dodaje Marcin Żukowski, członek zarządu Nieagencji.

(AMS, 08.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.